anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie sprawdzić zlecenia podjazdów kuriera?

TristoShop
#1 Nowicjusz#

W przypadku nadania przesyłki za pomocą Wysyłam z Allegro - kurier DPD. Utworzona została etykieta i zamówiony podjazd kuriera. Lecz jak sprawdzić potem numer zlecenia podjazdu lub czy aby na pewno wszystko zostało dobrze podane i kurier przyjedzie w dany dzień w prawidłowe miejsce nadania? 

Wchodząc w "zamówienia",następnie znajdując produkt którego chcemy sprawdzić nadanie klikamy "szczegóły". W polu "Przesyłki" co najwyżej widnieje pozycja "wydana do doręczenia - Przewidywany czas..". Opcja "zamów podjazd" chyba niepotrzebnie może ponownie zamówić podjazd i generować przewoźnikowi kilka niepotrzebnych zleceń na ten sam adres po tą samą paczkę (w dodatku nie pokazuje godzin w których chcemy nadać paczki). 

Czy gdzieś indziej można sprawdzić te zlecenia?  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@TristoShop Nie, w tej chwili nie można tego sprawdzić. Jeśli chcielibyście uzyskać informację o zaznaczonym terminie odbioru, możecie podać tu numer przesyłki. Sprawdzimy to dla Was.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gaara7
#1 Nowicjusz#

Proszę o informację o tej przesyłce:

1000438546105U

oznacz moderatorów

kowalskadosia
#7 Wielbiciel#

Jak anulować podjazd kuriera DPD?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kowalskadosia Chcesz anulować całą przesyłkę, czy tylko podjazd i nadać ją na przykład w punkcie? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kowalskadosia
#7 Wielbiciel#

Już zgłoszone telefonicznie

oznacz moderatorów

Julis-poznan
#1 Nowicjusz#

Co zrobić jak chciałbym anulować tylko podjazd? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Julis-poznan to czy można anulować zamówiony podjazd zależy od przewoźnika, sprawdź czy w przypadku zamówienia o którym piszesz, taka opcja jest w zakładce Zamówione przesyłki

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów