Gdzie sprawdzić zlecenia podjazdów kuriera?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W przypadku nadania przesyłki za pomocą Wysyłam z Allegro - kurier DPD. Utworzona została etykieta i zamówiony podjazd kuriera. Lecz jak sprawdzić potem numer zlecenia podjazdu lub czy aby na pewno wszystko zostało dobrze podane i kurier przyjedzie w dany dzień w prawidłowe miejsce nadania?
Wchodząc w "zamówienia",następnie znajdując produkt którego chcemy sprawdzić nadanie klikamy "szczegóły". W polu "Przesyłki" co najwyżej widnieje pozycja "wydana do doręczenia - Przewidywany czas..". Opcja "zamów podjazd" chyba niepotrzebnie może ponownie zamówić podjazd i generować przewoźnikowi kilka niepotrzebnych zleceń na ten sam adres po tą samą paczkę (w dodatku nie pokazuje godzin w których chcemy nadać paczki).
Czy gdzieś indziej można sprawdzić te zlecenia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TristoShop Nie, w tej chwili nie można tego sprawdzić. Jeśli chcielibyście uzyskać informację o zaznaczonym terminie odbioru, możecie podać tu numer przesyłki. Sprawdzimy to dla Was.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o informację o tej przesyłce:
1000438546105U

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak anulować podjazd kuriera DPD?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kowalskadosia Chcesz anulować całą przesyłkę, czy tylko podjazd i nadać ją na przykład w punkcie?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już zgłoszone telefonicznie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co zrobić jak chciałbym anulować tylko podjazd?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Julis-poznan to czy można anulować zamówiony podjazd zależy od przewoźnika, sprawdź czy w przypadku zamówienia o którym piszesz, taka opcja jest w zakładce Zamówione przesyłki.
Moderatorka