Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W przypadku nadania przesyłki za pomocą Wysyłam z Allegro - kurier DPD. Utworzona została etykieta i zamówiony podjazd kuriera. Lecz jak sprawdzić potem numer zlecenia podjazdu lub czy aby na pewno wszystko zostało dobrze podane i kurier przyjedzie w dany dzień w prawidłowe miejsce nadania?
Wchodząc w "zamówienia",następnie znajdując produkt którego chcemy sprawdzić nadanie klikamy "szczegóły". W polu "Przesyłki" co najwyżej widnieje pozycja "wydana do doręczenia - Przewidywany czas..". Opcja "zamów podjazd" chyba niepotrzebnie może ponownie zamówić podjazd i generować przewoźnikowi kilka niepotrzebnych zleceń na ten sam adres po tą samą paczkę (w dodatku nie pokazuje godzin w których chcemy nadać paczki).
Czy gdzieś indziej można sprawdzić te zlecenia?
@TristoShop Nie, w tej chwili nie można tego sprawdzić. Jeśli chcielibyście uzyskać informację o zaznaczonym terminie odbioru, możecie podać tu numer przesyłki. Sprawdzimy to dla Was.
Proszę o informację o tej przesyłce:
1000438546105U
Jak anulować podjazd kuriera DPD?
@kowalskadosia Chcesz anulować całą przesyłkę, czy tylko podjazd i nadać ją na przykład w punkcie?
Już zgłoszone telefonicznie
Co zrobić jak chciałbym anulować tylko podjazd?
@Julis-poznan to czy można anulować zamówiony podjazd zależy od przewoźnika, sprawdź czy w przypadku zamówienia o którym piszesz, taka opcja jest w zakładce Zamówione przesyłki.