Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, zamówienie złożone 04.06 o 21.10, nadane w Pickup DPD 05.06 po godzinie 9 rano.
Numer zamówienia ed046090-22a5-11ef-893b-c34d9139618e
Kurier odebrał paczkę z Pickup w dniu 6.06.
Spadek jakości sprzedaży, ponieważ przesyłka nie została wysłana w terminie. Po konsultacji na czacie allegro, złożenia reklamacji i prośby o nieuwzględnienie tej przesyłki w jakości dostaję odpowiedź:
Przewoźnik przesłał następującą odpowiedź:
"Szanowni Państwo,
paczka została nadana w punkcie dnia 2024-06-05.
Kurier odebrał paczkę w terminie dnia 2024-06-06.
Kurierzy mają obowiązek odebrania paczki do końca następnego dnia roboczego po nadaniu."
To jest absurd. Jak mamy wysyłać przesyłki skoro nikt ich nie odbiera, a my sprzedawcy jesteśmy za to karani?
Allegro podaje godziny podjazdów DPD do punktów pickup do 15.
Kolejna odpowiedź od konsultanta:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Według przewoźnika wszystko zostało przeprocesowane poprawnie.
W związku z tym nie mamy podstaw do wykluczenia zamówienia z jakości sprzedaży.
Na przyszłość zachęcam do zlecenia podjazdów po przesyłki u przewoźników, wtedy mają Państwo pewność, że paczka zostanie odebrana tego dnia, na który podjazd został zamówiony.
Życzę miłego dnia."
Jak mamy prowadzić biznes skoro nikt nie ponosi konsekwencji za swoje czyny? Dlaczego poleciała nam jakość skoro ze swojej strony zrobiliśmy wszystko w terminie a kurier powinien odebrać paczkę tego samego dnia, tym bardziej że poddajecie godziny graniczne do 15, a była to 9:53 rano.
@drogeria_lambert przykro mi, ale nie otrzymam innej odpowiedzi, niż Ty. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją doradcy napisz to w prowadzonej korespondencji e-mail.