Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie nr zamówień
@KIKOPIKO a kiedy zwróciłeś wpłatę? Ręczny wniosek o zwrot prowizji nie działa?
@KIKOPIKO nie otzrymałaś zwrotu z nieodebrana zamówienie.......
hmmm
a od umowy odstapiłaś?????
jeśli nie to zakup zgodnie z prawem nadal jest Twoją własnością..........
Nawet w przypadku nieodebranego zamówienia należy złożyć oświadczenia o odstąpieniu od umowy ( np zgosić zwrot przez formularz allegro) albo choćby napisac do sprzedającego że sie odstepuje od umowy zakupu.
@_Likos_ ale to sprzedawca chyba 😕 i chodzi mu o prowizje wraz z dopłatą do smart (tak domniemam)
To źle domniemywasz. Niektórzy tak rzeczywiście robią ale to niezgodne z prawem. Zgodnie z ustawą towar należy do Ciebie dopóki nie zadecydujesz inaczej. Chcesz zwrot kasy to odstępujesz od umowy. W tej chwili to zgodnie z prawem sprzedawca może zacząć naliczać koszty magazynowania zamiast zwrócić... Weź zwyczajnie chociaż na ten zwrot kliknij. Wtedy będzie wiedział, że ma zwrócić xD. I prowizje też łatwiej odzyska jak ma zwrot w systemie. Tak to niby na jakiej podstawie ma oddać?
Cześć @KIKOPIKO, konsultuję Twoją sprawę.
@KIKOPIKO Otrzymałem informację, że dla obu zamówień zwrot został przyznany i powinień trafić do Ciebie do końca tego tygodnia. Gdyby się tak jednak nie stało, daj mi proszę znać w tym wątku.