anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu za nie odebrane zamówienie smart

KIKOPIKO
#12 Orędownik#

Jak w temacie nr zamówień

 

0b65cb70-223f-11f0-b671-e738da09d254

 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@KIKOPIKO a kiedy zwróciłeś wpłatę? Ręczny wniosek o zwrot prowizji nie działa?

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@KIKOPIKO  nie otzrymałaś zwrotu z nieodebrana zamówienie....... 

hmmm

 a od umowy odstapiłaś????? 

jeśli nie to zakup zgodnie z prawem nadal jest Twoją własnością..........

 

Nawet w przypadku nieodebranego zamówienia należy złożyć oświadczenia o odstąpieniu od umowy ( np zgosić zwrot przez formularz allegro) albo choćby napisac do sprzedającego że sie odstepuje od umowy zakupu.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@_Likos_ ale to sprzedawca chyba 😕 i chodzi mu o prowizje wraz z dopłatą do smart (tak domniemam)

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

To źle domniemywasz. Niektórzy tak rzeczywiście robią ale to niezgodne z prawem. Zgodnie z ustawą towar należy do Ciebie dopóki nie zadecydujesz inaczej. Chcesz zwrot kasy to odstępujesz od umowy. W tej chwili to zgodnie z prawem sprzedawca może zacząć naliczać koszty magazynowania zamiast zwrócić... Weź zwyczajnie chociaż na ten zwrot kliknij. Wtedy będzie wiedział, że ma zwrócić xD. I prowizje też łatwiej odzyska jak ma zwrot w systemie. Tak to niby na jakiej podstawie ma oddać?

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @KIKOPIKO, konsultuję Twoją sprawę.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@KIKOPIKO Otrzymałem informację, że dla obu zamówień zwrot został przyznany i powinień trafić do Ciebie do końca tego tygodnia. Gdyby się tak jednak nie stało, daj mi proszę znać w tym wątku.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów