Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dla podjazdów numer:
- 20240603730082
- 20240603733552
kurier DPD odmówił odbioru wszystkich przesyłek z komentarzem "tego jest za dużo, nie odbiorę tyle". W związku z tym bardzo proszę o wyłączenie nieodebranych przesyłek z tych podjazdów z jakości sprzedaży oraz informację jak mogę reklamować odbiór?
@rolfa niezrealizowany podjazd możesz reklamować bezpośrednio u przewoźnika. Jeśli chodzi o wykluczenie zamówień z jakości, możemy to zrobić jeśli mamy potwierdzenie, że podjazd nie odbył się z winy przewoźnika (czy masz wiadomość od Kuriera?) oraz zamówienia powinny mieć status "opóźnione".
Podjazd odbył się, ale kurier nie odebrał wszystkich paczek które na nim były.
@rolfa rozumiem, jednak w dalszym ciągu potrzebujemy potwierdzenie tej sytuacji od przewoźnika.
Nie rozumiem, czy nie wystarczy zobaczyć na zamówionym podjedzie ze do odebrania było X przesyłek, a zostało odebrane Y przesyłek? Bądź w pojedynczych zamówieniach, że jedna przesyłka z zamówienia została odebrana, a druga nie?
Swoją drogą ciekawe jak przewoźnik dostarczy przesyłkę za pobraniem, która składa się z dwóch paczek, a odebrał tylko jedną?
@rolfa gdy zamówienia będą miały status "opóźnione" podaj proszę tutaj ich numery.
Postaram się pomóc i przekażę je do wykluczenia.
Gdzie mogę znaleźć informację o statusie "opóźnione"?
@rolfa gdy minie przewidywany czas dostawy w tych zamówieniach, będą miały taki status.