Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może ktoś ze sprzedawców będzie w stanie coś podpowiedzieć - paczka nadana z InPost smart. Wyjęta przez klienta ze skrytki - stwierdził uszkodzenie, wsadził paczkę ponownie do skrytki i dopiero zamknął drzwiczki. Brak zgłoszenia uszkodzenia/zastrzeżeń w aplikacji z powodu jakiegoś błędu w aplikacji.
Paczka ma status odebranej. Klient oznaczył w dyskusji, że oczekuje wymiany na nowy produkt.
Co się stanie teraz z paczką? Towar wróci do naszego sklepu czy jest ryzyko, że ktoś inny przez przypadek zabierze te paczkę skoro skrytka jest teoretycznie opróżniona? Ktoś będzie chciał nadać paczkę i się zaskoczy, że w środku coś jest...?
Jak i kto to ma wyjaśniać?
Wysłano zgłoszenie do allegro z pytaniami, ale aktualnie brak odpowiedzi, a już chyba z 3 maile dostaliśmy że i dyskusja i nowa reklamacja do wyjaśnienia itp w jednej i tej samej sprawie. Czy ktoś miał podobny przypadek?
Podaj numer przesyłki i zgłoszeń, Moderatorzy pomogą.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
657200667584208031971045
zgłoszenie nr 175610757209301455
@polska-porcelana kupujący powinien zgłosić to do impost aby zablokowali skrytkę. Ewentualnie ty to zgłoś ale musisz wiedzieć która to skrytka. Przesyłka powinna otrzymać status reklamacja i trafić do pierwotnego nadawcy.
@polska-porcelana błąd klienta, czekasz na zwrot reklamowanego produktu 😞 powinna zamknąć skrytkę i potem zgłosić uwagi do paczki, otworzyć skrytkę i włożyć 🙂
A tak ma że odebrane, skrytka widnienie jako pusta, może ktoś ją wyciągnąć wkładając swoją 😞
Osdpowiadaj w dyskusji że czekasz na paczkę, poproś o protokół szkody, numer nadania cokolwiek a po 14 dniach odrzuć z powodu braku produktu do zbadania 😄
Cześć @polska-porcelana, poprosiłem o pilną odpowiedź i zweryfikowanie Twojej sprawy w zgłoszeniu 175610757209301455. Nasz konsultant niedługo skontaktuje się z Tobą.