Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Nie przyjechali do nas kurierzy DHL i UPS po odbiór przesyłek, jak możemy ponownie złożyć dyspozycję podjazdu? Przez panel nie ma takiej możliwości. Czy mamy anulować dotychczasową etykietę i wygenerować ponownie z zamówieniem podjazdu?
Dodatkowo, poproszę o nieliczenie do jakości sprzedaży zamówień f76aedf0-e7bd-11ef-9961-7b455780e0bf i a4cd28e0-e70b-11ef-b80c-cd6f4bd4687d
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Pozdrawiamy,
@MojaAzja_eu Cześć, dziękuje za informację.
Skierowałem Waszą sprawę dalej, powinniście niedługo otrzymać od nas wiadomość dotyczącą podjazdu kurierów.
Jeśli chodzi o jakość sprzedaży, skierowałem prośbę o wykluczenie zamówień.