anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ponowne zamówienie kuriera DHL i UPS

MojaAzja_eu
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
Nie przyjechali do nas kurierzy DHL i UPS po odbiór przesyłek, jak możemy ponownie złożyć dyspozycję podjazdu? Przez panel nie ma takiej możliwości. Czy mamy anulować dotychczasową etykietę i wygenerować ponownie z zamówieniem podjazdu?
Dodatkowo, poproszę o nieliczenie do jakości sprzedaży zamówień f76aedf0-e7bd-11ef-9961-7b455780e0bf i a4cd28e0-e70b-11ef-b80c-cd6f4bd4687d
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Pozdrawiamy, 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

matt_rose
Moderator
Moderator

@MojaAzja_eu Cześć, dziękuje za informację.

Skierowałem Waszą sprawę dalej, powinniście niedługo otrzymać od nas wiadomość dotyczącą podjazdu kurierów.

Jeśli chodzi o jakość sprzedaży, skierowałem prośbę o wykluczenie zamówień. 

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów