anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba do modelatorów o usunięcie transakacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry

Ponownie zwracam się do Państwa z prośbą o usunięcie transakcji z mojej oceny sprzedaży.

Chodzi o zamówienie: 8a4b16b0-817c-11f0-83fb-ff3939f0cd3f

Kurier DHL nie odebrał przesyłki wysłanej przed godziną graniczną (14:00)

Z góry dziękuję

Zastanawiam się jak wpłynąć na kuriera, aby wykonywał on swoje obowiązki tak jak należy... Bo w ten sposób dodaje pracy Państwu i mi.

Serdeczne pozdrowienia dla załogi modelatorskiej allegro!

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
mdrogeria
#21 Demiurg#

@_DAMPOL_ uważaj .. bo banują za niepochlebne wpisy dotyczące Delivery ...🙄

oznacz moderatorów
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

calusie szczęście jestem fanem Delivery :)...

😍

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@_DAMPOL_ ło...ło , uważaj bo szybko czar pryśnie .

oznacz moderatorów
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

życzyłbym sobie raczej żeby to kurier się zaczarował i dopełniał swoich obowiązków, pozostaje mieć nadzieję że "jutro będzie lepiej" 🙂

 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @_DAMPOL_. Proszę, podaj dokładny adres punktu/automatu, w którym nadałeś przesyłkę.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

AUTOMAT DHL BOX 24/7

Biskupa Adama Śmigielskiego 11c, 42-500 Będzin

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @_DAMPOL_. Skontaktuję się z oddziałem i niedługo wrócę z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

🌷

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@_DAMPOL_, już to wyjaśniamy z przewoźnikiem.
Przekazałam również prośbę wykluczenia zamówienia z Twojej jakości sprzedaży - dalsze informacje na ten temat i na temat przesyłki otrzymasz już w korespondencji mailowej 🙂 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

Pani Marysiu serdecznie dziękuję za pomoc.💪

oznacz moderatorów
pecela
#19 Nestor#

@_DAMPOL_

Jeżeli chodzi o obowiązek odbioru przesyłki przez kuriera z punktu nadawczego (punkt partnerski lub maszyna paczkowa), w tym samym dniu, to niestety nie ma on takiego obowiązku. Firma kurierska ma tylko obowiązek doręczyć przesyłkę w określonym w regulaminie terminie. W przypadku Allegro Delivery, regulaminowy termin doręczenia przesyłki wynosi do trzech dni roboczych pod warunkiem nadania do godziny granicznej. Brak odbioru nie stanowi podstawy do reklamacji, jeżeli termin doręczenia nie został przekroczony.

oznacz moderatorów
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

Pani Marysiu niestety przesyłka jest nadal widoczna w moim panelu sprzedaży, nikt się ze mną nie kontaktował w tej sprawie ☹️

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@_DAMPOL_ W środę, 27 sierpnia, wysłaliśmy do Pana wiadomość nr 175631746183825120 z informacją, że sprawa jest wyjaśniana z przewoźnikiem. Doradczyni zaznaczyła też, że skontaktuje się z Panem ponownie, gdy sama otrzyma odpowiedź, dlatego proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
_DAMPOL_
#8 Zapaleniec#

Być może wiadomość gdzieś zawieruszyła się w gąszczu emaili. Dziękuję

oznacz moderatorów