Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Sprzedaję w dropshippingu. Mam następujący problem:
- wygenerowałem etykietę w menagerze dla przesyłki i przesłałem hurtowni,
- w systemie pojawiła się informacja, że paczka nie została podjęta ze względu na jakiś błąd;
- po kontakcie z Inpost okazało się, że w adresie nadawcy jest nieprawidłowy kod pocztowy, pani poradziła wygenerować nową etykietę;
- tak też zrobiłem, wysłałem drugą etykietę do hurtowni, gdzie (dziwne!) dowiedziałem się, że kuriera jeszcze nie było poprzednią przesyłkę anulowałem w Allegro Zamówienia;
- dziś sprawdzam manager przesyłek i okazuje się, że paczka dotarła do paczkomatu na pierwszej etykiecie, którą w Allegro anulowałem;
- dodałem ponownie właściwy numer do przesyłki;
- poinformowałem kupującego, że może odebrać paczkę i pod jakim nr przesyłki;
Pytania:
- jak zmienić statut przesyłki, skoro w systemie Allegro widnieje jako anulowana, a została dostarczona do paczkomatu?
- co za tym idzie - jak zmienić statut zamówienia?
- jak wygląda sytuacja po stronie kupującego? czy w Allegro widzi właściwy nr przesyłki?
Proszę o pomoc.
numer zamówienia to: nr: 15062587046
właściwy nr przesyłki: nr: 675368169463200124650661
@BB_TOYS dziękuję. Podałeś numer oferty 🙂 Ale znalazłam po tym numer zamówienia: 11e639f0-c5b4-11ee-954a-d74a93433db4 do tego zamówienia mamy przypisaną przesyłkę nr 675368169463200124650661 i widać po jej śledzeniu, że jest gotowa do odebrania, więc wygląda na to, że wszystko w porządku 🙂
Dziękuję bardzo.
Miłego dnia. 🙂