Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Witam
Mam problem, przy zamawianiu paczki wyskakuje błąd:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
Jak można naprawić ten problem.
Numer zamówienia: 6d766611-44c7-11ed-9e65-1fd16e74534f
 nat_not
		
			nat_not
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@jangrzeg Sprawdź proszę czy nie masz zaległych opłat w InPost. Jeśli nie, daj znać. Będziemy wyjaśniać tę sprawę.
 
					
				
		
Sprawdziłem wszystko i nie mam żadnych nie opłaconych opłat z inpostu, jeszcze dodam że ten problem pojawił się po tym jak zmieniłem moje konto z konta zwykłego na firmowe.
 
					
				
		
Udało mi się naprawić ten błąd po próbie wysłania paczki z inpost już nie potrzebuje dalszej pomocy w tej sprawie.