
jangrzeg
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-10-2022
15:51
Witam
Mam problem, przy zamawianiu paczki wyskakuje błąd:Upłynął termin oczekiwania na odpowiedź z API w związku z tym przesyłka nie została zamówiona.
Jak można naprawić ten problem.
Numer zamówienia: 6d766611-44c7-11ed-9e65-1fd16e74534f
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-10-2022
16:06
@jangrzeg Sprawdź proszę czy nie masz zaległych opłat w InPost. Jeśli nie, daj znać. Będziemy wyjaśniać tę sprawę.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

jangrzeg
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-10-2022
09:29
Sprawdziłem wszystko i nie mam żadnych nie opłaconych opłat z inpostu, jeszcze dodam że ten problem pojawił się po tym jak zmieniłem moje konto z konta zwykłego na firmowe.
oznacz moderatorów

jangrzeg
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-10-2022
09:52
Udało mi się naprawić ten błąd po próbie wysłania paczki z inpost już nie potrzebuje dalszej pomocy w tej sprawie.
oznacz moderatorów