anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proces konfigurowania konta WZA zakończył się błędem.

Client:133786464
#7 Wielbiciel#

Problem z nadaniem przesyłek przez:

"Proces konfigurowania konta WZA zakończył się błędem. Spróbuj odświeżyć stronę za chwilę lub skontaktuj się z nami w celu weryfikacji tego problemu".

 

Zamówienia:

778ec930-526b-11f0-963f-0f903fe9d66c

dabd5fa0-525f-11f0-963f-0f903fe9d66c

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:133786464. Czy te numery zamówień są prawidłowe? Nie widzę ich w naszym systemie. Proszę, podeślij zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu (zakryj dane osobowe).

 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:133786464
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Zamówienia są złożone w środowisku testowym "Allegro Sandbox".

Jesteśmy firmą logistyczną prowadzącą logistykę kontraktową i nasz klient chce wejść ze swoimi artykułami na platformę Allegro.

Naszym zadaniem jest przetestować zamówienia w środowisku testowym aby klient miał 100% pewność że podczas uruchomienia środowiska produkcyjnego zamówienia, które zostaną złożone przez jego klientów będą mogły być bez problemowo przeprocesowane na platformie oraz wysłane na czas.

Client133786464_0-1751048005677.pngClient133786464_1-1751048082650.png

 

oznacz moderatorów

Client:133786464
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Przesyłam również zrzut ekranu podczas próby nadania przesyłki i komunikat błędu.

Client133786464_0-1751263139808.png

 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133786464 Proszę, podaj swój login w przestrzeni sandbox.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:133786464
#7 Wielbiciel#

Podaje login:

administration.afm [edycja]
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133786464 dzięki! Już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:133786464
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Czy coś wiadomo już w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133786464 czekamy jeszcze na odpowiedź, więc proszę Cię o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z informacją jak tylko będę miała dalsze wieści 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:133786464
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Bardzo proszę o informację czy problem zostanie rozwiązany niezwłocznie ponieważ jako firma zajmująca się kontraktową logistyką nie możemy sobie pozwolić aby Nasz klient oczekiwał zbyt długo na sprawdzenie procesu wysyłania i procesowania zamówień w środowisku testowym.

Dla Naszego klienta jest to bardzo ważny temat aby rozpocząć sprzedaż za pośrednictwem platformy Allegro już w środowisku produkcyjnym.

 

Mam nadzieję że rozumiecie państwo sytuację w jakiej się teraz znajdujemy.

Bardzo proszę o przychylenie się do tego w sposób pozytywny oraz rozwiązanie problemu jak najszybciej.

 

Pozdrawiam

Łukasz Piłat

Kierownik Operacyjny

GXO Logistics Poland

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133786464 otrzymałam odpowiedź w sprawie konta. Należy w pierwszej kolejności zweryfikować konto firmowe, dopiero po tym kroku będzie możliwość utworzenia konta w Wysyłam z Allegro. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:133786464
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam rozumieć że na adres mail została wysłana wiadomość w celu weryfikacji konta?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133786464 instrukcję w jaki sposób przeprowadzić aktywację konta firmowego, znajdziesz w tym artykule😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów