Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od pół roku sprzedajemy na allegro produkty o wadze 25kg.
Z racji tego że tylko Pocztex nie pobiera dodatkowych opłat ze względu na wagę przesyłki jesteśmy że tak powiem skazani na usługi Poczty Polskiej przez co mamy ogromne problemy z czasem dostawy zamówionych produktów. Sytuacja ma się tak że dla paczek 2XL pocztex deklaruje doręczenie d+3. Z racji tego że dziś zrobiłem podsumowanie współpracy okazało się że do reklamacji mam ponad 700 wysłanych sztuk. Mamy umowę z Pocztą Polską, dzwoniłem także do naszego przedstawiciela z pytaniem czy mogę zbiorczo zgłosić reklamację tych przesyłek na co w odpowiedzi usłyszałem że muszę wypełnić dla każdej paczki oddzielny formularz. Co mogę zrobić w tym przypadku? Umowa przecież do czegoś zobowiązuje, a przy takiej ilości reklamacji klepanie reklamacji na ich stronie potrwa wieki.... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@wojciechtomczuk dobrze Wiesz ,że każdy przedsiębiorca, szczególnie ten duży szybko to tylko bierze kasę ,ale w drugą stronę zwykle robi mocno pod górkę . Nic nie zrobisz , albo klepiesz 700 paczek , albo bye...byye odszkodowanie .
@wojciechtomczuk bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie tutaj nic podpowiedzieć. Jeśli przewoźnik wymaga osobnego formularza dla każdej z przesyłek to będzie to konieczne, aby złożyć reklamację.
@la_nika coś mi to przypomina...ale co...bo chyba nie zgłaszanie nieprawidłowych aukcji... ?🤔
Dziś otrzymaliśmy pozytywne rozpatrzenie kilku złożonych przez Nas reklamacji, ale niektóre środki z tytułu reklamacji zostaną przekazane do Allegro gdyż nadane były poprzez allegro smart. Wychodzi na to że nie opłaca się reklamować wszystkich przesyłek wykonanych za pośrednictwem wysyłam z allegro bo jest to jedynie strata czasu...
Dla paczek w gabarycie 2XL Pocztex deklaruje dostawę w czasie D+1 i gwarantuje w czasie D+3.
Co to reklamacji, to możesz ją zgłosić z poziomu e-nadawcy.
Czy inni też mają problem z niewywiązywaniem się z terminu dostawy przez Pocztę Polska - Pocztex?
My już mamy 3 klienta, który zgłasza opóźnienie w dostawie. np. dzisiaj zgłoszenie. Paczka nadana 06.05 i do dzisiaj status, że jest w terminalu przeładunkowym chyba w Warszawie.
@mirex2005 Kiedyś 95% dochodziło na drugi dzień. Teraz połowa przesyłek w ogóle nie wychodzi pierwszego dnia z lokalnego WER. Jednak rzadko zdarza się przekroczyć gwarantowany termin.
Po uruchomieniu terminala WER Ciemne, moja paczka stoi tam już dwa tygodnie.
Współczuję sprzedawcy bo za chwilę posypią się zwroty.
Moje dwie leżały tylko 5 dni .Potem je gdzieś wysłano, może nawet na księżyc bo po następnych 5 dniach nigdzie nie dotarły. Niesteey dla pewnych przesyłek kupujący może wybrać tyko doręczenie przez pocztę polską.
@wojciechtomczuk Niestety, ale wypełnianie formularza do każdej paczki jest czymś normalnym - nadając też drukujesz do każdej osobną etykietę, a każda paczka idzie swoją drogą, więc nie da się rozpatrywać reklamacji zbiorczo.
Jednak jeśli używasz Elektronicznego Nadawcy to reklamację składa się jednym pstrykiem, z rekordu dane przesyłki. Powinien być taki przycisk u dołu.
Gdyby chodziło o 20 reklamacji to głowy bym sobie nie zawracał. Mamy teraz jakieś 700 przesyłek do zareklamowania i jest to karygodne że nie ma możliwości przesłania wszystkich numerów na raz... Po rozmowach z przedstawicielem doszliśmy do wniosku że lepiej jest wydrukować wszystkie reklamacje na papierze robiąc formularz w wordzie który pobierze i podstawi dane z excela i zanieść to wszystko do placówki.