Reklamacja paczek pocztex ze względu na czas dostawy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, od pół roku sprzedajemy na allegro produkty o wadze 25kg.
Z racji tego że tylko Pocztex nie pobiera dodatkowych opłat ze względu na wagę przesyłki jesteśmy że tak powiem skazani na usługi Poczty Polskiej przez co mamy ogromne problemy z czasem dostawy zamówionych produktów. Sytuacja ma się tak że dla paczek 2XL pocztex deklaruje doręczenie d+3. Z racji tego że dziś zrobiłem podsumowanie współpracy okazało się że do reklamacji mam ponad 700 wysłanych sztuk. Mamy umowę z Pocztą Polską, dzwoniłem także do naszego przedstawiciela z pytaniem czy mogę zbiorczo zgłosić reklamację tych przesyłek na co w odpowiedzi usłyszałem że muszę wypełnić dla każdej paczki oddzielny formularz. Co mogę zrobić w tym przypadku? Umowa przecież do czegoś zobowiązuje, a przy takiej ilości reklamacji klepanie reklamacji na ich stronie potrwa wieki.... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wojciechtomczuk dobrze Wiesz ,że każdy przedsiębiorca, szczególnie ten duży szybko to tylko bierze kasę ,ale w drugą stronę zwykle robi mocno pod górkę . Nic nie zrobisz , albo klepiesz 700 paczek , albo bye...byye odszkodowanie .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wojciechtomczuk bardzo mi przykro, ale nie jestem w stanie tutaj nic podpowiedzieć. Jeśli przewoźnik wymaga osobnego formularza dla każdej z przesyłek to będzie to konieczne, aby złożyć reklamację.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika coś mi to przypomina...ale co...bo chyba nie zgłaszanie nieprawidłowych aukcji... ?🤔
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziś otrzymaliśmy pozytywne rozpatrzenie kilku złożonych przez Nas reklamacji, ale niektóre środki z tytułu reklamacji zostaną przekazane do Allegro gdyż nadane były poprzez allegro smart. Wychodzi na to że nie opłaca się reklamować wszystkich przesyłek wykonanych za pośrednictwem wysyłam z allegro bo jest to jedynie strata czasu...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dla paczek w gabarycie 2XL Pocztex deklaruje dostawę w czasie D+1 i gwarantuje w czasie D+3.
Co to reklamacji, to możesz ją zgłosić z poziomu e-nadawcy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy inni też mają problem z niewywiązywaniem się z terminu dostawy przez Pocztę Polska - Pocztex?
My już mamy 3 klienta, który zgłasza opóźnienie w dostawie. np. dzisiaj zgłoszenie. Paczka nadana 06.05 i do dzisiaj status, że jest w terminalu przeładunkowym chyba w Warszawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mirex2005 Kiedyś 95% dochodziło na drugi dzień. Teraz połowa przesyłek w ogóle nie wychodzi pierwszego dnia z lokalnego WER. Jednak rzadko zdarza się przekroczyć gwarantowany termin.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po uruchomieniu terminala WER Ciemne, moja paczka stoi tam już dwa tygodnie.
Współczuję sprzedawcy bo za chwilę posypią się zwroty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Moje dwie leżały tylko 5 dni .Potem je gdzieś wysłano, może nawet na księżyc bo po następnych 5 dniach nigdzie nie dotarły. Niesteey dla pewnych przesyłek kupujący może wybrać tyko doręczenie przez pocztę polską.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wojciechtomczuk Niestety, ale wypełnianie formularza do każdej paczki jest czymś normalnym - nadając też drukujesz do każdej osobną etykietę, a każda paczka idzie swoją drogą, więc nie da się rozpatrywać reklamacji zbiorczo.
Jednak jeśli używasz Elektronicznego Nadawcy to reklamację składa się jednym pstrykiem, z rekordu dane przesyłki. Powinien być taki przycisk u dołu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdyby chodziło o 20 reklamacji to głowy bym sobie nie zawracał. Mamy teraz jakieś 700 przesyłek do zareklamowania i jest to karygodne że nie ma możliwości przesłania wszystkich numerów na raz... Po rozmowach z przedstawicielem doszliśmy do wniosku że lepiej jest wydrukować wszystkie reklamacje na papierze robiąc formularz w wordzie który pobierze i podstawi dane z excela i zanieść to wszystko do placówki.