Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś po raz pierwszy pojawił nam się taki komunikat przy nadawaniu przez manager Inpost. Przesyłki smart chce potraktować jako w pełni odpłatne. O co chodzi? Czy ktoś się spotkał już z czymś takim?
Nie widzimy załącznika.
@Reverie73 może klient spełnił ten warunek ? -,,Aby mieć darmową dostawę, kup u Reverie73 za co najmniej 500,00 zł.
Nie, bo mamy do nadania 7 takich paczek i we wszystkich przypadkach Smart chce przekształcić na pełnopłatne...
A spełniasz zasady SMART po ostatnich zmianach?
a zmieniły się własnie dzisiaj? bo wczoraj wszystko chodziło jak zawsze...
@Reverie73 w jaki sposób nadajesz ?
poprzez manager paczkomaty inpost
@Reverie73 a w sprzedanych ile masz udostępnionych przesyłek, do tego zamówienia ?
@Reverie73 czyli wychodzi na to ,że wygenerowałeś już etykietę do zamówienia i chcesz kolejną ?
kurcze, może to jest ten problem? 🙂 może mąż usilnie ileś razy nadawał, bo mieliśmy dziś zablokowane konto w inpost i stąd ten problem...
Dzięki, o to własnie chodziło 😊
tzn? bo nie rozumiem, te 7 paczek to są różni kupujący, każdy kupujący to jedna paczka
@Reverie73 bo taki komunikat wyskakuje jak generujesz drugą czy kolejną paczkę do smarta jak już poszła jedna darmowa 🙂
Może odświeżyłeś lub już zrobiłeś etykiety i próbujesz drugi raz ?
@Reverie73 podaj numery transakcji , najlepiej jak zawezwiemy Dziewczyny @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_