anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

SMART W OFERCIE SPRZEDAJĄCEGO

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:71518903
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Przez kilka dni był widoczny SMART w moich ofertach. Nagle zniknął. Próbowałam znaleźć odpowiedź na forach, youtube i nie mogę sobie z tym poradzić. 

Również ukończyłam kurs, mam 5 komentarzy, zwroty i ustawiony cennik.. A SMART nadal nieuwzględniony przy ofertach. Bardzo proszę o pomoc.. To niezbędne w sprzedaży.  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
komis-bell
#21 Demiurg#

Cennik dostaw...

komisbell_0-1713599561089.png

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71518903 aby mieć Smart! jako konto zwykłe sprawdzamy, czy sprzedawca dodaje co najmniej 50% listów przewozowych w czasie, ponieważ obecnie nie spełniasz tego warunku, Smart! nie jest dostępny w Twoich ofertach. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:71518903
#8 Zapaleniec#

W jaki sposób mogę to naprawić? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71518903 powinieneś zwrócić uwagę, aby numery przesyłek  wprowadzać  w odpowiednim czasie. Numery przesyłek muszą być wprowadzone w deklarowanym w ofercie czasie wysyłki i z czasem wynik powinien się poprawić, a Smart! wrócić. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:71518903
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za pomoc. Mam nadzieję, że tak będzie. Zwrócę większą uwagę na to.. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów