Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie!
Mam problem. Sprzedałem 2 produkty i zmieniłem status na do wysłania zamiast wysłane, w piątek. Wysyłka została wysłana w czasie regulaminowym dla smarta.
Usługa smart została zabrana ponieważ system zarejestrował brak wysyłki w określonym terminie.
Co w takiej sytuacji? Można to cofnąć?
@Techbud_czesci statusy nie mają tu nic do rzeczy 😞
Pewnie spadła Ci jakość i straciłeś smarka 😞
Musisz mieć jedną z tym opcji spełnioną :
Dostałem informację że zabrali z powodu brak terminowej wysyłki.
Sprzedaż bez smarta wiadomo jaka jest dlatego chciałbym to cofnąć tym bardziej że wysyłka poszła terminowo
czy numery listów przewozowych zostały uzupełnione do systemu Allegro?
oraz czy jeśli miałeś czas nadania do piątku to w tym dniu kurier zabrał paczkę z paczkomatu?
Bo dzień nadania liczy się od chwili zabrania paczki z maszyny przez kuriera, a nie w dniu jej tam umieszczenia.
List przewozowy dodany od razu około 9 rano
Kurier zabrał o 13 paczkę..
@Techbud_czesci zmiana statusu nie ma nic do rzeczy, oni i tak widzą w systemie po mailu kiedy nadane itp. pobierz raport i zobacz które to paczki, jak nadajesz ? bo allegro liczy jako nadane dopiero jak kurier odbierze z automatu czy punktu 😞
Nie masz ocen od kupujących więc nie odzyskasz Smarta.
Tylko że miałem bez ocen smarta. Dopiero zaczynam sprzedawac, dodałem kilka aukcji i dali mi smarta.
Teraz przez jakiś błąd w systemie zabrali...
@Techbud_czesci nie potrzebujesz 5 opinii 🙂 możesz inne warunki spełnić 🙂
To skoro zaczynam sprzedaz i troche minie zanim bede mial 5 pozytywnych opini oraz super sprzedawce: Jak mogę podnieś jakość sprzedaży?
@Techbud_czesci wyślij sms-a do klientów, z podziękowaniem za zakup i poproś o komentarz, gdyż dopiero zaczynasz sprzedaż i nie masz nawet smarta z powodu braku pozytywnych ocen.
@Techbud_czesci przeczytaj na spokojnie zasady smart, musisz mieć jedno z tych 3 rzeczy spełnione a nie wszystkie !!!
@Techbud_czesci Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. Jeśli prawidłowo nadałeś zamówienie, to ręczna zmiana statusu nie powinna mieć znaczenia dla jakości sprzedaży.
af728ed0-873d-11ef-9c18-3723d80fcbb7 oraz 7d8b6790-8731-11ef-9ba1-3d9eb574dbf9
wiadomo coś?
@Techbud_czesci Twoja jakość sprzedaży to obecnie wymaga poprawy i dlatego w ofertach nie ma już oznaczenia Smart! Przykro mi, ale nie mamy możliwości wykluczenia tych zamówień jeśli nie otrzymamy potwierdzenia, że opóźnienie wynika z winy przewoźnika.
Nie było opóźnienia ani po stronie naszej ani przewoźnika. Mogę podać numery listów przewozowych przypisanych do zamówień które pokazują jasno że paczka została przyszykowana i odebrana przez kuriera w wymaganym czasie.
@Techbud_czesci a czym nadawałeś ? wiesz że allegro nie wszystkich przewoźników ma zintegrowanych, czy podałeś zaszyfrowanego maila zakupu ?
Inpost
@Techbud_czesci podałeś maila zakupowego, sam nadawałeś czy przez MP lub WZA