anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZABRANIE SMART

MAMY ROZWIĄZANIE!
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Witajcie!

Mam problem. Sprzedałem 2 produkty i zmieniłem status na do wysłania zamiast wysłane, w piątek. Wysyłka została wysłana w czasie regulaminowym dla smarta. 

Usługa smart została zabrana ponieważ system zarejestrował brak wysyłki w określonym terminie.

Co w takiej sytuacji? Można to cofnąć? 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci statusy nie mają tu nic do rzeczy 😞

Pewnie spadła Ci jakość i straciłeś smarka 😞

Musisz mieć jedną z tym opcji spełnioną :

  • poziom jakości sprzedaży na Twoim koncie jest wyższy niż Neutralny lub co najmniej Neutralny na wszystkich Twoich kontach lub
  • masz co najmniej 5 unikalnych pozytywnych ocen (kciuk w górę) w ciągu ostatnich 12 miesięcy oraz masz średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% lub
  • masz tytuł Super Sprzedawcy

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Dostałem informację że zabrali z powodu brak terminowej wysyłki. 

Sprzedaż bez smarta wiadomo jaka jest dlatego chciałbym to cofnąć tym bardziej że wysyłka poszła terminowo

 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

czy numery listów przewozowych zostały uzupełnione do systemu Allegro?

oraz czy jeśli miałeś czas nadania do piątku to w tym dniu kurier zabrał paczkę z paczkomatu?

Bo dzień nadania liczy się od chwili zabrania paczki z maszyny przez kuriera, a nie w dniu jej tam umieszczenia. 

oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

List przewozowy dodany od razu około 9 rano

Kurier zabrał o 13 paczkę..

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci zmiana statusu nie ma nic do rzeczy, oni i tak widzą w systemie po mailu kiedy nadane itp. pobierz raport i zobacz które to paczki, jak nadajesz ? bo allegro liczy jako nadane dopiero jak kurier odbierze z automatu czy punktu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz ocen od kupujących więc nie odzyskasz Smarta.

oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Tylko że miałem bez ocen smarta. Dopiero zaczynam sprzedawac, dodałem kilka aukcji i dali mi smarta.

Teraz przez jakiś błąd w systemie zabrali...

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci nie potrzebujesz 5 opinii 🙂 możesz inne warunki spełnić 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

To skoro zaczynam sprzedaz i troche minie zanim bede mial 5 pozytywnych opini oraz super sprzedawce: Jak mogę podnieś jakość sprzedaży?

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

@Techbud_czesci wyślij sms-a do klientów, z podziękowaniem za zakup i poproś o komentarz, gdyż dopiero zaczynasz sprzedaż i nie masz nawet smarta z powodu braku pozytywnych ocen.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci przeczytaj na spokojnie zasady smart, musisz mieć jedno z tych 3 rzeczy spełnione a nie wszystkie !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Techbud_czesci Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. Jeśli prawidłowo nadałeś zamówienie, to ręczna zmiana statusu nie powinna mieć znaczenia dla jakości sprzedaży. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

af728ed0-873d-11ef-9c18-3723d80fcbb7 oraz 7d8b6790-8731-11ef-9ba1-3d9eb574dbf9

oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

wiadomo coś?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Techbud_czesci Twoja jakość sprzedaży to obecnie wymaga poprawy i dlatego w ofertach nie ma już oznaczenia Smart! Przykro mi, ale nie mamy możliwości wykluczenia tych zamówień jeśli nie otrzymamy potwierdzenia, że opóźnienie wynika z winy przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Nie było opóźnienia ani po stronie naszej ani przewoźnika. Mogę podać numery listów przewozowych przypisanych do zamówień które pokazują jasno że paczka została przyszykowana i odebrana przez kuriera w wymaganym czasie.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci a czym nadawałeś ? wiesz że allegro nie wszystkich przewoźników ma zintegrowanych, czy podałeś zaszyfrowanego maila zakupu ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Inpost

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci podałeś maila zakupowego, sam nadawałeś czy przez MP lub WZA

________
Κώστας
oznacz moderatorów