Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Wczoraj byłam na oddziale poczty polskiej i chciałam nadać przesyłkę. Miałam już wydrukowaną i opłaconą etykietę, lecz pani na kasie mi powiedziała, że rozmiar przesyłki na etykiecie się nie zgadza z przesyłką, więc musiałam znowu wyrobić etykietę na przesyłkę. Ta pierwsza została nieważna i moim zdaniem muszę dostać zwrot pieniędzy za niewykorzystaną etykietę. Co mam zrobić???
@Client:105718779 a co to za przesyłka ze sprzedaży czy zwrotu.
Sprzedaż
@Client:105718779 W tej sprawie możesz skontaktować się z nami przez formularz.
Problem jest taki, że nie gdzie nie ma żadnego formularza na zwrot środków za niewykorzystaną etykietę, chociaż każdy o tym piszę.