Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, zaczynam z allegro i nie jestem pewny jednej kwestii co do zwrotów w Smart. Aby uzyskać status Smart na produkcie muszę dać możliwość kupującemu na darmowy zwrot, co oznacza że muszę pokryć koszt zwrotu produktu?
@PanChytrusek niby tak , niby nie , darmowy zwrot w ramach ,, smart ,, refundowany jest przez portal z naszych prowizji ... dalej sobie dopowiedz sam . Masz tylko udostępnić zwroty .
Czyli jeżeli staram się uzyskać status Smart to muszę zaoferować darmowy zwrot czy mogę dać tylko zwrot na koszt kupującego? Bo jeżeli nie, to dopóki nie uzyskam statusu musze w całości pokryć koszty zwrotu?
@PanChytrusek nie , nie darmowe zwroty , masz udostępnić zwroty, a czy on będzie darmowy w ramach smart czy klient zwrot opłaci Ciebie nie interesuje .
Super, tego się chciałem dowiedzieć. Dzięki!