anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
dino_sklep_pl
#7 Wielbiciel#

Klient kupił dwa produkty (2x25zł) i ma Smart ale zwrócił tylko jeden produkt. Oddać mu cenę za 1 szt. , czy dodatkowo potrącić za dostawę drugiego np. 25-9,99zł=15,01?

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Oddajesz mu za zwrócony przedmiot .

oznacz moderatorów
dino_sklep_pl
#7 Wielbiciel#

Co na to moderatorzy Allegro?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dino_sklep_pl powinieneś zwrócić koszt przedmiotu, nie możesz obciążać kupującego kosztem usługi Smart! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
sklep-fokus
#8 Zapaleniec#

Ale allegro może mnie obciążyć za tą wysyłkę częścią kosztów. Generalnie jest to tolerowanie nieuczciwości. Uważam ze z automatu kwota powinna być pomniejszona o należy koszt wysyłki.

oznacz moderatorów
Studio-PAKA
#7 Wielbiciel#

Temat wałkowany tysiące razy. Allegro ma gdzieś sprzedawców, uczciwych klientów i planetę pozwalając wozić bez sensu rzeczy w jedną i drugą stronę, marnować energię, surowce i czas ludzi. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

ja bym potrącił , to ewidentne wyłudzenie darmowej dostawy .

oznacz moderatorów
dino_sklep_pl
#7 Wielbiciel#

Zgadzam się...

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Jeśli towar i tak miałby pojechać przewoźnikiem do kupującego to nie zwracasz za dostawę

oznacz moderatorów
NajlepszyComPL
#13 Ambasador#

On chce potrącić, i słusznie, tyle że nieregulaminowo.

Mamy czasy nieponoszenia odpowiedzialności za swoje postępowanie. Ponieważ przyroda nie znosi próżni, to sprzedawcy ponoszą odpowiedzialność za cwaniaczków/nieuważnych/lekkomyślnych.

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@dino_sklep_pl@mdrogeria@NajlepszyComPL

Drodzy Sprzedający, wyobraźcie sobie, że nie wszyscy kupujący to wyłudzacze, cwaniaczki, nieuważni, lekkomyślni... Spróbujcie czasem spojrzeć na zakupy z perspektywy nabywcy.

Można zamówić dwa produkty, zacząć używać jednego i zdecydować się na zwrot drugiego, jeśli pierwszy nie będzie nam odpowiadał (np. z powodu kiepskiej jakości). W ten sposób tracimy tylko część pieniędzy.

Druga sprawa, że nadmierne zwroty wynikają często z byle jakiego opisu, braku podstawowych informacji istotnych dla kupującego i niechęci części sprzedających do udzielania odpowiedzi na pytania zadane przed zakupem (bo np. nikt nie może sprawdzić towaru w magazynie albo towaru w ogóle nie ma u sprzedawcy, albo jest tak zapakowany przez producenta, że się sprawdzić nie da).

Dla mnie osobiście każdy zwrot to problem. To że jest darmowy, to niewielkie pocieszenie. Muszę poświęcić kilka godzin na przygotowanie przesyłki, żeby mieć gwarancję, że jest idealnie zabezpieczona, dzięki czemu nie narażę się na stres z powodu ewentualnego uszkodzenia. Często materiały muszę zdobyć sama, bo sprzedający nierzadko wysyłają byle jak i w byle czym, przez co paczki docierają wymiętolone jak szmaty.

Do tego dochodzą liczne przypadki, kiedy produkt należałoby reklamować (z powodu np. niezgodności z opisem), ale kupujący nie chce lub nie może czekać na jej rozpatrzenie, lub nie chce użerać się ze sprzedawcą, bo np. wada nie jest bardzo istotna, ale dla kupującego ma znaczenie. W takich wypadkach zwrot przez Smart! jest z korzyścią dla sprzedającego, który nie musi ponosić kosztów wymiany.

O wpływie Smarta na popularność ofert chyba nie trzeba pisać. Akceptujecie program z całym dobrodziejstwem inwentarza.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@-Sainkho- Rozpisałeś się  ,a ja zadam Ci krótkie pytanie ,, jak odebrałbyś zakup 12 sztuk tego samego produktu / suma nie całe 46 zł / i zwrot 11 -stu .?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Piszesz teraz o konkretnym przypadku, On opisał to szerzej, Tylko tak dla ścisłości.😁

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

nie ma to znaczenia , pisze o patologii jaka utworzyła się za sprawą smarka tylko wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego ,że za ich januszostwem kryją się takie , a nie inne ceny produktów  ,ostatecznie i tak za to wszystko zapłacą . Ileż to wiadomości z pytaniem ,, cena ... cena ... dobra ...utworzę nową ofertę idywidualnie dla Pana/Pani z lepszą ceną ,ale oferta nie będzie SMART  ,nie zdarzyło mi się żeby ktokolwiek zaakceptował warunek .

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Z jednej strony nazywasz darmowe zwroty patologią. Ale z drugiej - sam zauważasz, że kupujący nie są zainteresowani ofertami bez Smarta. Coś za coś. Na tym polega atrakcyjność Allegro i handlu internetowego w ogóle. Większe sklepy często oferują darmowe zwroty przy zakupach online i to bez wychodzenia z domu (ostatnio dołączyła do nich największa sieć drogerii). To że w sklepach z normalnymi opłatami zwrotów nie ma lub jest ich niewiele, to nie znaczy, że kupujący są zawsze zadowoleni z zakupów. Sprzedający muszą sami sobie wykalkulować, co im się bardziej opłaca.

Nadużycia zawsze się będą zdarzać (opisywane tu były przypadki osób, które bez skrępowania przyznawały, że mają taki sposób na życie), ale to nie powód żeby wszystkich z góry traktować jak kombinatorów i mówić o wyłudzeniach, kiedy ktoś zgodnie z regulaminem korzysta z wykupionej usługi.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@-Sainkho- nie neguję tego co piszesz  , jako sprzedawca mogę zaakceptować warunki lub szukać innych kanałów zbytu  ,ale nie pisz prosze o ..darmowych ,, zwrotach bo one nigdy darmowe dla Was drodzy klienci nie będą , kupując cokolwiek od razu ponosisz częściowy koszt zwrotu i nie ma znaczenia czy dokonasz zwrotu czy nie bo musisz dołożyć cegiełkę na pokrycie zwrotu innych klientów  ,jest to koszt dla sprzedawcy i każdy % to dolicza .

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Z mojego punktu widzenia - bez zmian. Wiele produktów kupuję "hurtowo", nawet jeśli dany produkt zamawiam po raz pierwszy (wynika to z faktu, że nie mogę kupować stacjonarnie). Jeśli produkt nie spełni moich oczekiwań i mam możliwość odesłać nieużywane egzemplarze, nie ponosząc dodatkowych kosztów (poza czasem poświęconym na pakowanie i nadanie), to robię zwrot. Nie będę wyrzucać albo zużywać na siłę.

Takie są uroki sprzedaży w ramach Smart i sprzedaży na odległość w ogóle. Zalety i wady dla wszystkich stron.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@-Sainkho- tak , masz rację , ale przez ,, darmowe ,, zwroty ceny produktów są znacznie wyższe , piszesz ,że nie ponosisz kosztów zwrotu  ,ależ ponosisz już przy samym zakupie . Po mojemu częściowa partycypacja kupującego w kosztach zwrotu , niech to będzie symboliczne 2-3 złote zdecydowanie przyczymniłaby się do ich ograniczenia  ,a co za tym idzie spadku poziomu cen .

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria  Zapewniam Cię, że kupujący potrafią wykalkulować, co im się opłaca. Porównujemy oferty i na Allegro i poza nim.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@-Sainkho- tak , na allegro jest zdecydowanie drożej 

oznacz moderatorów