anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwroty smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
dino_sklep_pl
#7 Wielbiciel#

Klient kupił dwa produkty (2x25zł) i ma Smart ale zwrócił tylko jeden produkt. Oddać mu cenę za 1 szt. , czy dodatkowo potrącić za dostawę drugiego np. 25-9,99zł=15,01?

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Moim zdaniem to program Allegro SMART to jest częściowa patologia. A patologia polega na tym, że są darmowe zwroty. Ale dotyczy to również przesyłek Allegro InPost - tam też są darmowe zwroty. W pierwszym przypadku sprzedawca mniej traci, w drugim więcej traci. 

Dlaczego to jest patologia? - już wyjaśniam:

1. Kupujący z premedytacją dobierają produkty do magicznej kwoty 45 zł i potem część zwracają - jest to naruszenie regulaminu Allegro Smart, lecz Allegro nigdy nic z tym nie zrobi.

2. Kupujący nie czytają opisów aukcji, nie zastanawiają się nad tym co kupują - bo po co? Jak im nie spasuje, to po prostu za darmo zwrócą. Nawet bez SMART-a i dodatkowo sprzedawca musi zwrócić jeszcze koszt przesyłki.

3. Błędy w katalogu produktów Allegro - co innego klient sądzi, że kupuje, a co innego otrzymuje (bo nie musi czytać opisu aukcji) - no, ale za to to już Allegro odpowiada, a konsekwencje ponosi sprzedawca. 

oznacz moderatorów
ProLsnienie
#9 Pomysłodawca#

100% zgoda. Dlaczego allegro nie może nic zrobić? Nie mówię o rezygnacji kompletnie z tego darmowego w cudzysłowie zwrotu ale na przykład chociaż częściowo pomniejszeniu kwoty zwracanej by na przykład podzielić te koszta między sprzedającego u kupującego. W moim przykładzie, który miałem właśnie wczoraj, kupujący jawnie przecież sobie obliczył te 45,05 zł by potem oddać 70% zakupu co za tym idzie nie dość że cały zarobek z transakcji wziął w łeb to jeszcze wychodzi na to że do wszystkiego musiałem dołożyć z własnej kieszeni bo zwrot, pierwotna wysyłka, czas i materiały do pakowania, szkoda gadać.
Czy naprawdę nie mogą, nie chcą i nie planują nic z tym zrobić? Może się wypowiecie, wręcz błagam bo w ten sposób „zabieracie nam chleb”.

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Baju baju i tak ceny sprzedający by nie obniżyli, to tylko demagogia.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 F 😂🤣!!~!!!! weno , piłem kawę ....

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ja pije, Mi smakuje. 🍵

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

mi też smakowala , ale trochę mało bo w tracie czytania Twojego wpisu LFIA część wylądowała na ekranie i koszuli .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Oddaj do pralni, ale nie wysyłaj Smartem!!!🤣

oznacz moderatorów
sklep-fokus
#8 Zapaleniec#

Rozumiem problem.  Ale jak ma być uczciwie to w takim, przypadku jeżeli po zwrocie kwota zakupu jest zbyt mała i nie podlega SMART to kupujące powinien jednak zwrócić wszystkie przedmioty. Tak jak w przypadku gdy kupuje na kredyt. Jeżeli po zwrocie kwota zakupu nie podlega SMART z automatu kwota zwrotu powinna być pomniejszana o koszt wysyłki.

oznacz moderatorów
nauczsiegracpl
#8 Zapaleniec#

no pewnie, zamawiają u mnie dwa zestawy flet + zeszyt i jeden zwracają, ewidentnie chcieli sprawdzić jak wyglądają dwa zeszyty obok siebie. 

albo klient zamawia flet i jakąś książkę do zupełnie innego instrumentu i na następny dzień klika zakup przez pomyłkę. Oczywiście, bo nie widział co ma w koszyku. 

Klient zamawia flet + 3x shaker do grania, bo 2x shaker smart nie wychodził, na następny dzień zwraca wszystkie trzy shakery. Mam tych wyłudzeń ogrom, w tym miesiącu około 100 wymuszonych smartów, nie mówcie mi że to uczciwi ludzie.

oznacz moderatorów
ProLsnienie
#9 Pomysłodawca#

Klient kupił 2 produkty po 2,50 zł i 3 produkty po 13,50 zł. Suma to 45,50 zł. Oddał 1 produkt za 2,50 zł i 2 produkty po 13,50 zł. I kto teraz pokryje koszt zwrotu? Kto pokrył koszt przesyłki? Przecież to jest kpina co ludzie robią. Co dzień mam takie zwroty, rozumiem jeśli ktoś kupi dwie rzeczy i odda za tydzień jedną bo mu nie pasuje i wie że jednak nie sprawdzi się ale ktoś dopycha sobie tym co potrzebuje i w dzień odbioru z paczkomatu już zgłasza zwrot 3/4 produktów. Jeszcze te domyślne opisy "zakup przez pomyłkę" i inne to totalna kpina ze sprzedawców. Rozumiem, ktoś ma 200 paczek dziennie i niech mu wrócą 2-3 z tych ale jak ktoś ma 20-25 bo ma JDG i dziennie mu wracają 2-3 a sprzedaje większość produktów do 100 zł to właściwie działalność charytatywna. Jawny gwałt na sprzedawcach mówiąc delikatnie.

oznacz moderatorów