Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z naszych danych wynika, że oferty z obietnicą dostawy na następny dzień osiągają sprzedaż większą nawet o 28%. Brzmi zachęcająco? Od 4 stycznia 2021 udostępnianie dostawy w następnym dniu po zakupie będzie się dla Was wiązało z dodatkową korzyścią. Wszystko za sprawą Programu Szybkich Dostaw.
Jeśli oferujecie klientom szybką dostawę, możecie otrzymać bonus w wysokości nawet 3,99 zł brutto za paczkę. Uwzględnimy go na Waszym rachunku za usługi Allegro.
Nie musicie deklarować chęci przystąpienia do programu. Zostaniecie nim objęci za każdym razem, gdy zamówienie spełni łącznie następujące warunki:
Szczegółowe informacje znajdziecie w Aktualnościach.
Przyjdzie w końcu dzień że pojawi się wam gruba konkurencja na rynku i będzie ich stać żeby z wami walczyć,.żeby zachęcić największych sprzedawcow z allegro do wystawiania na ich portalu,.zachęcając np.niska prowizja. Wtedy zorientujecie się że bez nas- sprzedawcow, bedzie znaczyć niewiele, zobaczycie że traktowaliscie klientow jak święte krowy dajac im wszystko ( często naszym kosztem) A oni z dnia na dzień was zostawia bo znajda swoje ulubione towary zupełnie gdzie indziej. Obudzicie się, ale wtedy będzie już dla was za późno. A ten dzień jest co raz bliżej
Pytanie czy istnieje dla nich granica rozsądku z prowizjami bo myślę że na niektórych kategoriach już dawno została przekroczona w sumie teraz poszli na niektórych kategoriach o 100% z prowizją
Masz rację ,ja w tej chwili płacę dokładnie 100% więcej prowizji niż 9 lat temu czyli wtedy kiedy zaczynałam sprzedaż na allegro (było 6 jest 12 %).
Na aukcjach wpisałem, kto dokona zakupu przed godziną 6,30 wyślę przesyłkę tego samego dnia. Klienci wybierają paczkomat, przesyłki z paczkomatu wybierane są w tym samym dniu i na drugi dzień są już w paczkomacie u klienta. Na rozliczeniach opłat za przesyłkę w kwocie 0,99 zł pojawiło się sporo jednak nighdzie nie widzę bonifikaty, Czy komuś udało się już taką uzyskać?
@BURZYNSKID Działa już opcja Szybkie Dostawy Możesz sprawdzić swoje osiągnięcia.
Kiedyś mówiło się o takich że są lichwiarzami. Zsumowane: 25% prowizji!!!
Zakup o wartości 144 zł = 36,76 zł z tego to prowizja, przecież to jest szczyt szczytów dla sprzedawców którzy oferują produkty o stosunkowo niskiej wartości.
A sam program powinien nazywać się "Loteria" bo jaki masz wpływ na to że ktoś kupi po godzinie odjazdu kuriera? Nawet gdyby przyjeżdzał do ciebie o 22, to i tak po tej godzinie jesteś strzyżony bo "wylosował" cię klient i miał ochotę kupić po 22...
@skaut18 O ile mnie pamięć nie myli, to większe restrykcje na % są w ustawie antylichwiarskiej😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
pytanie do @nat_not
Możesz mi odpowiedzieć dlaczego nadając BEZPOŚREDNIO WŁASNORĘCZNIE w centrali INPOSTU część moich przesyłek kwalifikowana jest na wysyłkę następnego dnia (tego następnego dnia już odbiera ją klient)
Żeby było prościej wyjaśnię : Wpada mi paczka o 11.00 - na centrali nadaję paczkę z deklaracją godziny do 12.00 dnia 20.01.2021 klient odbiera tę paczkę 21.01.2021 a wy liczycie że ją wysłałem 21.01.2021 - KURIERZY INPOSTU DZIAŁAJĄ SZYBKO ALE AŻ TAK NIE ZAPIEJDALAJĄ
I nie chodzi mi tylko o ten pseudo RABAT tylko również o statystyki i wasze wyliczenia które pokazujecie - przesyłka zostanie dostarczona do... biorąc pod uwagę wcześniejsze dostawy
Już podaję 2:
c76aa4d2-5a84-11eb-abb5-25e7dfb72973 |
0a7297e2-6167-11eb-b4eb-3bfddcc7bb87
@konselo Twoje zgłoszenie zostało zweryfikowane. Otrzymałam informację, że w pierwszym zamówieniu - c76aa4d2-5a84-11eb-
Dodanie listu
20.01.2021 09:46
Wysyłka
21.01.2021 03:31
Dostawa
21.01.2021 12:26
Wysyłka nie nastąpiła w dniu złożenia zamówienia, dlatego bonus z Programu Szybkich Dostaw nie został uwzględniony.
Statusy dla drugiego zamówienia z 28 stycznia - 0a7297e2-6167-11eb-b4eb-
Dodanie listu
28.01.2021 16:27
Wysyłka
29.01.2021 04:28
Dostawa
29.01.2021 11:21
Również wysyłka nie nastąpiła w dniu złożenia zamówienia.
Nie mamy wpływu na to kiedy InPost skanuje przesyłki. Bazujemy na informacjach, które są nam w tej sprawie przekazywane. Możesz w takich sytuacjach złożyć reklamację bezpośrednio u przewoźnika lub napisać przez formularz, by konsultant Allegro zrobił to w Twoim imieniu.
No to okłamali Panią albo macie błąd bo statusy wyglądają następująco
Dodanie listu
20.01.2021 09:46
Przyjęta w oddziale InPost.
Przesyłka trafiła do oddziału InPost, skąd wkrótce wyruszy w dalszą drogę.
21.01.2021 03:31
Dostawa
21.01.2021 12:26
Statusy dla drugiego zamówienia z 28 stycznia - 0a7297e2-6167-11eb-b4eb-
Dodanie listu
28.01.2021 16:27
Przyjęta w oddziale InPost.
Przesyłka trafiła do oddziału InPost, skąd wkrótce wyruszy w dalszą drogę.
29.01.2021 04:28
Dostawa
29.01.2021 11:21
wysyłka a Przyjęta w oddziale InPost to dwa różne statusy
Na logikę nawet w tych godzinach nie ma szans żeby ktokolwiek postronny był na oddziale Inpost
Już napisałem prośbę o reklamację. Tylko zastanawiam się czy to ich błąd czy wasz że mylicie dwa różne statusy paczek ?
I o co w ogóle miałem reklamację napisać żeby wam wytłumaczyli że jak na sortowni zeskanowano paczkę o 3:31 czy o 4:28 to musiała zostać nadana dzień wcześniej
A ten schemat wyjaśnia że to wy macie problem z interpretacją statusów przesyłek
Przyjęta w oddziale oznacza że DOTARŁA JUŻ DO ODDZIAŁU DOCELOWEGO
@konselo "Przyjęta w oddziale oznacza że DOTARŁA JUŻ DO ODDZIAŁU DOCELOWEGO" - no nie, np. wrzucam przesyłkę do paczkomatu (status "paczka nadana w paczkomacie"), kurier ją wyjmuje (status "odebrana od nadawcy"), trafia do oddziału obsługującego region nadania (status "przyjęta w oddziale"), droga pomiędzy oddziałami (status "w trasie"), trafia do oddziału obsługującego region doręczenia (status "przyjęta w oddziale", znowu😏), następnie jest "przekazana do doręczenia", "umieszczona w paczkomacie (odbiorczym)" i doręczona".
Pisząc to bazowałem na statusach ze strony https://inpost.pl/sledzenie-przesylek a nie na tym, co jest w apce (tam statusów jest mniej i niektóre są inaczej opisane).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ja też bazuje na statusach ze strony https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Hierarchia od dołu do góry
Przypominam paczka nadana w sortowni Inpost
29 Sty 2021, 13:04
Dostarczona.
Podróż przesyłki od Nadawcy do Odbiorcy zakończyła się, ale nie musi to oznaczać końca naszej znajomości:) Jeśli lubisz InPost, odwiedź nasz fanpage na Facebooku. Dziękujemy!
29 Sty 2021, 11:21
Umieszczona w Paczkomacie (odbiorczym).
29 Sty 2021, 7:24
Przekazano do doręczenia.
29 Sty 2021, 4:28
Przyjęta w oddziale InPost.
28 Sty 2021, 16:27
Przygotowana przez Nadawcę.
Z grafiki bo widzę że też nie kminisz
tu się zaczyna podróż mojej paczki nie wcześniej
Przyjęta w oddziale oznacza że DOTARŁA JUŻ DO ODDZIAŁU DOCELOWEGO" - no właśnie że TAK
A statusy z paczkomatu mnie nie interesują bo to całkiem inna historia
Problem jest taki że po przyjęciu bezpośrednio na sortownię nie skanują paczek tylko od razu wysyłają również nie skanując - dopiero jak zostanie przyjęta w oddziale czyli JAK DOTRZE JUŻ DO ODDZIAŁU DOCELOWEGO zostaje zeskanowana
Sortownia jest czynna od 8.00 do 18.00 i tylko w tych godzinach przyjmowane są paczki więc JEDNOZNACZNIE Z TEGO WYNIKA że paczka została nadana dzień wcześniej
Dla informatyków Allegro to pikuś / przepraszam Pan pikuś wystarczy jednego IF -a dodać tylko najpierw trzeba dokładniej zbadać założenia funkcjonowania rozwiązania i przeanalizować wszystkie możliwości - nikt tego nie zrobił a i znowu testowanie i poprawki na żywym organizmie
@konselo To nie ma nic wspólnego z kminieniem, tylko po prostu części statusów nie masz w tej przesyłce odklepanych (bo zapewne komuś się nie chciało i nie jest to tylko problem inpostu, bo czasem w przypadku niektórych przesyłek pocztowych też ich brakuje, albo są poprzestawiane godzinami).
PS Grafiki grafikami, a życie życiem - "papier wszystko przyjmie".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Na tym polega **piiip**yzm tego ich rozwiązania. Otwarcie nie mogą jeszcze powiedzieć że chodzi o to żebyśmy to my płacili, także skupią po kilka zł tu i tam, w oparciu bardzo nielogiczne zasady.
Tak jak zauważyłeś, jaki my na to mamy wpływ że zeskanowali paczkę o godzinie 3 nad ranem, przecież nawet przedszkolak by to chyba zrozumiał że paczka musiała zostać nadana w dniu zakupu...
Tak samo **piiip**yczne jest to że nawet jak klient dokona zakup o godzinie 23:59 to żeby otrzymać "rabat" musisz ją nadać w ten sam dzień. Na moją prośbę o wskazanie firmy kurierskiej która wykona taką usługę odpowiadają tym swoim korporacyjnym bełkotem o dbaniu o nas, że mają kontakt z firmami kurierskimi itd itp.
podtrzymuje swoje zdanie że powinni ten program nazwać LOTERIA, do tego z regulaminem napisanym w taki sposób że jak będziemy chcieli to damy rabat jak nie to nie, bo i tak na nic nie macie wpływu (czas zakupu, czas dostawy przez zewnętrzną firmę itd.)
Chciałbym napisać że amerykańska firma na A skopie im du... ale niestety chyba nie ma się z czego cieszyć, bo i jedna i druga firma czesze z kasy malutkich tak że aż miło a na końcu w zderzeniu z olbrzymami nie mamy szans. I oni mają - niestety dla nas, tego pełną świadomość.
Jest oficjalnie powiedziane ze to my mamy płacić, jest tylko promocja do końca roku ze możesz na niektórych zaoszczędzić. Woem ze to słabe ale albo pozostaje się z tym pogodzić albo zrezygnować ze smart, niczego nie wskurasz.
A jak zrezygnujesz ze smart to wtedy zwracasz kupującemu za przesyłkę przy zwrocie, także tak czy owak loteriada 😕
😂🤣czyli dla allegro nie ma rzeczy niemożliwych, sprzedający z rzeszowa nadaje se przesyłke o 4:28 w nocy w oddziale inpost (gdzie oczywiście na niego o tej porze czekają bo przecież są otwarci 25 godzin na dobę 8 dni w tygodniu) a kupujący z gdyni ma ją tego samego dnia w paczkomacie o 11:28. toż ten inpost lepszy niz pendolino 🤣🤣 a nie sorry to zasługa allegro i jego zaj.....ego programu szybkich dostaw-normalnie cuda