Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze Pytasz i wiesz!
Eksperci Allegro Fulfillment - Martyna Menge-Jurska oraz Michał Kwietniewski będą odpowiadać na Wasze pytania w tym wątku.
@martyna_menge w Allegro pracuje od roku. Zajmuje się rozwojem i komercjalizacją usługi One Fulfillment by Allegro. Odpowiada m.in. za ofertę dla sprzedających i komunikację.
@mic-kwi od 15 lat w sprzedaży opartej na zasadzie win-win, prawie 10 lat w e-commerce, w działach Brand Zone, Automotive i Fulfillment Service. Jest związany z Allegro.pl od prawie 6 lat, pomaga Partnerom w zwiększeniu dochodów z wykorzystaniem narzędzi e-Commerce. Od początku aktywnie uczestniczy w budowaniu usługi One Fulfillment, gdzie na pierwszym miejscu stawia potrzeby Partnerów. Służbowo i prywatnie interesuje się nowymi technologiami. W domu tata na etat.
Poniżej znajdziecie zapis pytań zadanych podczas webinaru oraz odpowiedzi.
[Pytanie z webinaru]
Czy wyróżnienia dostanę na każde nowe konto w fulfillmencie?
W ramach promocji na start w One Fulfillment przyznajemy paczkę benefitów jednorazowo, dla pierwszego konta fulfillmentowego danego sprzedającego.
[Pytanie z webinaru]
Co z FV/ paragonami? Wy też tym się zajmujecie?
Allegro nie wystawia faktur VAT ani innych dokumentów zakupowych dla kupującego. To nadal zadanie merchanta. Można skorzystać z elektronicznej FV; po statusie "wysłane" system zwraca klientów, którzy muszą otrzymać dokument zakupu. Wersja elektroniczna jest wystarczająca i coraz bardziej powszechna.
[Pytanie z webinaru]
Czy istnieje możliwość pojawienia się negatywnej opinii?
Konta One Fulfillment traktujemy dokładnie tak samo jak pozostałe konta sprzedających na platformie. Oczywiście i w tym przypadku mogą pojawić się zatem negatywne opinie o produktach czy dostawie lub dyskusje.
[Pytanie z webinaru]
Jeśli pojawi się negatywna ocena, to kto będzie odpowiedzialny za jej usunięcie?
W sytuacjach (zawsze indywidualnie ocenianych) podejmiemy takie same kroki jakie podjąłby sprzedajacy dla pozytywnego załatwienia sprawy, a w razie potrzeby przekazujemy dany temat sprzedającemu. Kupujący na prośbę sprzedajacego może usunąć komentarz i wystawić ponownie. My również w przypadku wyjaśnienia sprawy możemy złożyć taką prośbę do kupującego w imieniu sprzedającego.
[Pytanie z webinaru]
Proszę o przedstawienie konkretnego przykładu kosztowego. Tzn. dostawa towarów, magazynowanie, pakowanie, wysyłka.
Cena zależy od wielkości i wagi produktu. Przyjęcie produktów do magazynu, magazynowanie ich do 30 dni kalendarzowych, kompletacja i pakowanie zamówienia - wraz z opakowaniem oraz przekazanie do dostawy przewoźnikowi, wliczone jest w opłatę podstawową.
Opłatę tę naliczamy od każdej sztuki produktu wysłanej do kupującego. Szczegółowe stawki znajdują się w cenniku.
W rozwianiu ewentualnych wątpliwości mogą pomóc nasi opiekunowie biznesowi. Najlepiej zgłosić swoje zainteresowanie usługą na stronie One Fulfillment.
[Pytanie z webinaru]
Czy planujecie kolejne magazyny?
Na razie nie zdradzamy planów dotyczących ewentualnych kolejnych lokalizacji.
[Pytanie z webinaru]
Czy możliwe jest zintegrowanie konta z naszym systemem?
Tak. Udostępniamy pełną dokumentację API.
[Pytanie z webinaru]
W jakim czasie przyjmujecie towar w magazynie?
W zależności od obłożenia magazynu nie dłużej niż 14 dni. W praktyce dzieje się to szybko, nawet w ciągu 1-3 dni.
[Pytanie z webinaru]
Kto rozpatruje reklamację dot. transportu do klienta z magazynu?
Bierzemy to na siebie. Jeśli w procesie tym powstaną jakiekolwiek uszkodzenia czy zagubienia produktów to sprzedający otrzyma od nas zwrot pieniędzy niezależnie od ustaleń z przewoźnikiem. My będziemy procesować reklamacje do przewoźnika we własnym zakresie.
[Pytanie z webinaru]
Czy jest w przyszłości opcja wdrożenia usługi również dla większych przedmiotów?
Będziemy informowali o zmianach wielkości produktu.