Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze Pytasz i wiesz!
Eksperci Allegro Fulfillment - Martyna Menge-Jurska oraz Michał Kwietniewski będą odpowiadać na Wasze pytania w tym wątku.
@martyna_menge w Allegro pracuje od roku. Zajmuje się rozwojem i komercjalizacją usługi One Fulfillment by Allegro. Odpowiada m.in. za ofertę dla sprzedających i komunikację.
@mic-kwi od 15 lat w sprzedaży opartej na zasadzie win-win, prawie 10 lat w e-commerce, w działach Brand Zone, Automotive i Fulfillment Service. Jest związany z Allegro.pl od prawie 6 lat, pomaga Partnerom w zwiększeniu dochodów z wykorzystaniem narzędzi e-Commerce. Od początku aktywnie uczestniczy w budowaniu usługi One Fulfillment, gdzie na pierwszym miejscu stawia potrzeby Partnerów. Służbowo i prywatnie interesuje się nowymi technologiami. W domu tata na etat.
Poniżej znajdziecie zapis pytań zadanych podczas webinaru oraz odpowiedzi.
[Pytanie z webinaru]
Są produkty, dla których konieczna jest fiskalizacja sprzedaży (np. tunery DVB-T). W przypadku takich produktów, wydruk fiskalny powinien być przekazany do klienta najpóźniej w chwili dostarczenia towaru. Jak w sytuacji wysyłki przez fulfillment można załatwić tą kwestię?
Każda transakcja musi zostać potwierdzona dokumentem sprzedaży. Możesz to zrobić drogą elektroniczną. Status zamówienia widzisz w panelu Moje Allegro oraz możesz pozyskać je w API.
[Pytanie z webinaru]
Jaka jest minimalna ilość produktów (sztuk lub SKU), które należy wysłać na magazyn?
Nie mamy limitu dolnego. Wysyłasz i sprzedajesz te produkty, które uznasz za stosowne.
[Pytanie z webinaru]
Dlaczego musi być nowe konto?
Konto posiada specjalne funkcje, jak np. przygotowanie awiza. Wystawione oferty uzyskują status oczekujących, a aktywacja w serwisie następuje po potwierdzeniu odbioru przez magazyn.
[Pytanie z webinaru]
W jaki sposób jest liczony czas magazynowania w przypadku uzupełnienia towaru w ciągu 30 dni? Czy działa zasada FIFO?
Kierujemy się zasadą FIFO (First In First Out) oraz FEFO (First Expired First Out) jeśli mamy do czynienia z produktami z terminem ważności.
[Pytanie z webinaru]
Jeżeli produkty muszą być nowe, to co dzieje się w sytuacji gdy Klient odsyła na zwrot produkt, który już nie może byc sprzedany jako nowy (np używaną patelnie)? Kto ponosi ew koszt odesłania i gdzie on jest odsyłany? Co się dzieje z produktem, który Klient odda, choć zwrot jest wykluczony ustawą o prawach konsumentów (np. używane maszynki, soczewki, majtki, otwarte płyty CD)?
Kupujący w obecnej fazie działania One Fulfillment odsyła przesyłkę do Ciebie. Koszt transportu przesyłki powrotnej jest w cenie usługi. To Ty decydujesz w jaki sposób rozpatrzysz zwrot.
[Pytanie z webinaru]
Rozumiem, że można zdublować ofertę jeżeli zostanie ona wystawiona na koncie One Fulfillment?
Możesz wystawić dwie takie same oferty w ramach jednego numeru nip na kontach allegro.
[Pytanie z webinaru]
Jeżeli produkt jest oferowany w różnych wariantach, np. kolorach czy różnych ilościach, czy oferujecie Państwo usługę kompletowania takich zamówień?
Przygotowując wysyłkę takich wariantów do magazynu musisz zadbać o prawidłowe przygotowanie takich ofert.
[Pytanie z webinaru]
Czy obsługa zamówień jest połączona np. z Baselinkerem?
Tak. Daj znać jesli potrzebujesz wsparcia w integracji. Na potrzeby One Fulfillment potrzebujesz specjalnych funkcji w BL.
[Pytanie z webinaru]
Czy stan w ofercie jest ustalany przez Was, na podstawie stanu produktów w Waszym magazynie, czy trzeba tego pilnować samemu?
Nie musisz się tym zajmować. Widzisz obecny stan magazynowy.
[Pytanie z webinaru]
Czy sprzedaż spoza allegro również będzie obsługiwana? Własny sklep, sprzedaż z innych platform.
W tej chwili One Fulfillment obsługuje zamówienia złożone przez platformę Allegro.pl.