Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tym wątku po webinarze z serii Pytasz i wiesz na pytania dotyczące API Allegro odpowiedzą eksperci - Paweł Taberski i Przemysław Łukanowski.
W wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi z webinaru. A jeśli coś będzie jeszcze niejasne to do 16 września możecie zadać jeszcze dodatkowe pytania naszym ekspertom.
@Pawel_Taberski jest od ponad 5 lat związany z branżą e-commerce. Odpowiada za komunikację zmian i propagowanie wiedzy o API Allegro, które pozwala na automatyzację, aktualizację i obsługę dużej skali sprzedaży. Allegro nie ma przed nim tajemnic.
@p_lukanowski pracuje w Allegro od 3 lat. Na co dzień zajmuje się wsparciem zewnętrznych aplikacji, które integrują się API Allegro. Prócz tego odpowiada za warstwę edukacyjną oraz komunikacyjną związaną z API - prowadzi szkolenia, przygotowuje treści na stronę Allegro Developer Portal, a także testuje nowe funkcjonalności zanim zostaną upublicznione.
Zachęcamy do zadawania pytań!
[Pytanie z webinaru]
Proszę o więcej szczegółów na temat wystawiania ofert w 2024 roku. Nie będę mógł wystawić produktu którego nie ma w Państwa bazie? Jak zdjęcia od was tylko, a moje konkretne zdjęcia? Mój opis czy sprzęt jakieś dodatkowe info wymaga itp.
Oczywiście nie - zapowiadana zmiana dotyczy wyłącznie wyłączenia zasobów /sale/offers w zakresie wystawiania i edycji ofert (komunikat). Jednym słowem - będziesz mógł nadal wystawiać oferty z produktami, których dotychczas nie ma w naszej bazie oraz korzystać ze zdjęć, które są na serwerze Allegro i własnych.
[Pytanie z webinaru]
Jak skonfigurować API aby paczki inpost były rozliczane w ramach Allegro smart?
Nie potrzeba dodatkowej konfiguracji po stronie API. Aby udostępniać przesyłki Smart trzeba spełniać odpowiednie warunki. Znajdziesz je w artykule o Allegro Smart! Do każdego zamówienia generujemy unikalny adres e-mail, który pozwala jednoznacznie określić informacje o sprzedającym, kupującym oraz danej transakcji. Ten adres e-mail przekazujesz do przewoźnika, który będzie realizował dostawę. Dzięki temu przesyłka będzie rozliczona w ramach Allegro Smart!
[Pytanie z webinaru]
Jak pobierać zakadę pasuje do (branża: części samochodowe) i umieszczać ją w swoich ofertach?
Proszę skorzystaj z naszego poradnika, gdzie opisaliśmy krok po kroku proces zarządzania Pasuje do. Produkty z Katalogu produktów Allegro mają już przypisaną do siebie listę Pasuje do, dlatego opierając się na produktach nie musisz ręcznie dodawać już listy.
[Pytanie z webinaru]
Jest możliwe wyszukiwanie ofert poprzez API?
Tak, jednak konieczne jest obecnie podpisanie umowy z Allegro - w tym celu skontaktuj się proszę ze swoim opiekunem, jeśli masz go przypisanego do swojego konta lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
[Pytanie z webinaru]
Co oznacza 20 jednoczesnych sesji?
Jeden użytkownik (login) może być naraz zalogowany z 20 urządzeń / stron / aplikacji. Kolejne, 21 logowanie usunie dostęp dla pierwszego zalogowania, itd.
[Pytanie z webinaru]
Witam serdecznie 1. Czy RestApi będzie miało endpointy moich zakupów? 2. Czy jest opcja przy pomocy api przenieść oferty z konta na konto?
Obecnie nie planujemy dodania zasobów odpowiedzialnych za obsługę zakupów w Allegro.
Odnośnie drugiej części pytania - nie udostępniamy takiej funkcjonalności, ale część aplikacji może posiadać mechanizmy, dzięki którym przeniesienie ofert będzie możliwe. Aplikacja musi pobrać wszelkie dane oferty, następnie podmienić informacje stricte związane z kontem (warunki zwrotów, cennik dostaw, itp.) na nowe wartości.
[Pytanie z webinarów]
Czy będzie API dla Ads Allegro?
Na chwilę obecną nie planujemy udostępnienia publicznie zasobów do obsługi ADS.
[Pytanie z webinaru]
Czy po wyczerpaniu limitu 9000 zapytań na min. kolejne są wstrzymywane i "ruszą", czy należy wykonać ponowne zapytanie?
Kolejne zapytania zakończy się błędem 429 (nie “ruszą”). Należy odczekać minutę i wywołać kolejne requesty.