Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz!
W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi Ekspertów Allegro - Marty Wójcickiej i Wojciecha Bielewicza dotyczące metod dostaw na Allegro. Eksperci będą dostępni dla Was na forum do 14 października.
@Blacky_87 jest ekspertką w dziedzinie komunikacji cyfrowej i automatyzacji marketingu. W Allegro odpowiada za obszar promocji metod dostaw w dziale Delivery Experience. Poza pracą zajmuje się działalnością społeczną w obszarze technologii obywatelskich, ograniczenia wytwarzania odpadów i zrównoważonego transportu.
@wojtek_bielewicz jest Liderem zespołu, który odpowiada za wewnętrzną komunikację zmian na platformie w obszarze Delivery Experience oraz Allegro Smart! Pracował przy największych dla Allegro wdrożeniach logistycznych w ostatnich latach, a więc narzędziu Wysyłam z Allegro, własnej sieci automatów paczkowych i punktów odbioru Allegro One czy uruchomieniu magazynu One Fulfillment. Prywatnie gracz oraz oglądacz siatkówki.
Zachęcamy do zadawania pytań!
Proszę, zmieńcie sposób informowania Klienta o tym, że zamówienie złożone do jakiejś godziny gwarantuje dostawę dnia kolejnego. Obecnie Klient nie zwraca uwagi na małą czcionkę podczas wypełniania formularza dostawy i wybiera formę dostawy, która mu pasuje a nie formę dostawy, która realnie jest doręczana dnia kolejnego. Nie jest to pojedyncza sytuacja. Praktycznie codziennie otrzymujemy skargi na realizację zamówienia z opóźnieniem. Zróbcie potykacz albo wyróżnijcie tą formę, która faktycznie jest dostarczana dnia kolejnego.
@Hoegert_sklep nie planujemy zmian w tym zakresie, ale można zgłosić swój pomysł 🙂
Zgłoszenie pomysłu nie pomoże, bo był wielokrotnie zgłaszany. Dezinformacja Kupujących jest błędem projektowym. Nie technicznym lecz logicznym. Projektanci wykonując ten projekt powinni przed wdrożeniem zapytać 10 osób na ulicy, albo Panie sprzątaczki w biurze, czy rozumieją że przesyłka za 6 zł nie dojdzie w jeden dzień. Jeśli 90% testerów źle interpretuje podane informacje, to jest błąd projektowy. Największym mankamentem Allegro jest właśnie brak naprawiania błędów logicznych i projektowych. Chyba, że robicie to celowo i z premedytacją. OK, oszukajmy Kupujących, bo jak już klikną KupTeraz to nie wycofają się. Jeśli tak, to w porządku. Jeśli zamiarem jest oszukanie ludzi dla zwiększenia zysków, to działa świetnie. Gratulacje.
Tak, jest straszna dezinformacja. Powinno być:
Dostawa jutro (w cenie 14,99 zł)
Dostawa od 6 zł (z terminem 7 dni)
Obecnie tak to wygląda, że każdy sądzi, że dostanie jutro za 6 zł.
@Pengano dzięki za wskazówki, wg naszych badań na pewno nie "każdy" i widzimy, że klienci co do zasady radzą sobie na formularzu dostawy i płatności z informacjami, które tam są.
Zróbcie badania na nowych użytkownikach, a nie na tych który już raz się dali oszukać i teraz wiedzą. KAŻDA osoba która pierwszy raz widzi to co załączyłem, sądzi że za 6 zł dostanie jutro.
Czy dostawę Allegro SUUS (duży gabaryt) mogę obecnie dodawać do dowolnej kategorii? Początkowo było to tylko kilka wybranych kategorii.
Czy dostawy tym środkiem transportu są refundowane dla sprzedających/bezpłatne dla kupujących (SMART)?
@Hoegert_sklep żadne dostawy wielkogabarytowe nie są bezpłatne dla Kupujących czy refundowane przez Allegro. Tylko standardowe paczki do 30/31,5 kg mają Smarta.
@Hoegert_sklep nie ma żadnego ograniczenia kategorii dla metody dostawy Allegro SUUS. Metoda nie jest dostępna dla klientów Smart!
Allegro One - kiedy usługa kurierska w narzędziu Wysyłam z Allegro będzie oferowana rozłącznie od dostawy do boxa/punktu?
W teorii maksymalna waga w usłudze Allegro One kurier to 31,5 kg i wymiar 120x76x76 cm. W praktyce możliwość nadania przez narzędzie WzA jest ograniczana do wielkości przesyłki "automatowej".
Popieram - to jest konieczność. Początkowo do towarów niemieszczących się do boxów/punktów dodałem tylko kuriera one, a ostatnio dzięki temu połączeniu klient zamówił sobie ponad metrowy rulon do one boxa, szczęście że był z mojego miasta. Rozłączcie te metody.
Pytanie do Pana @wojtek_bielewicz
W ostatnich latach zajmował się Pan wdrażaniem narzędzia wysyłam z allegro. Pewnie Pan pamięta to stare narzędzie wyłączone dla sprzedawców przez 1 marca 2022. Nowe narzędzie jest dostępne od stycznia 2022 do dziś. 28 października zostanie wprowadzone kilka zmian w wysyłam z allegro. Dlaczego w nowym narzędziu nie ma podstawowych funkcji przy nadawaniu paczek ? Tzn.:
-szablony wymiarów paczek
-zapisanie konta bankowego do wypłat
-jednorazowe nadanie więcej niż 20 przesyłek
-nie dublowanie się wartości paczek przy kilku paczkach do jednego zamówienia
-system od razu nie wychwytuje błędnych adresów wpisywanych przez klientów
-system nie wychwytuje za długiej (więcej niż 30 znaków) nazwy firmy, ulicy i numeru wpisywanych przez klientów
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytanie.
Proszę nie dyskryminować sprzedawców podłużnych przedmiotów, nie stosować kar punktowych w ocenach jakości i nie żądać poprawy, jeśli to wymaga umieszczenia metrowego przedmiotu w paczkomacie.
[Pytanie z webinaru]
Są to następujący integratorzy: Baselinker, IdoSell, EasyUploader, Way2Send - nieustannie poszerzamy tę bazę, więc zachęcamy do śledzenia informacji dla sprzedających na temat Allegro One.
Metoda Allegro One (Punkt, Box) obsługiwana jest przez kuriera UPS w całej Polsce. Metoda Allegro One (Punkt, Box, Kurier) z unikalną na rynku szybką dostawą dzisiaj do automatów paczkowych obsługiwana jest przez Allegro One Kurier w wybranych lokalizacjach w Polsce. Kody obsługiwanych miast można zweryfikować na stronie onekurier.pl
[Pytanie z webinaru]
Czy korzystając z Baslinkera muszę zamawiać kuriera zlecając przesyłkę Allegro One Box/Punkt - czy kurier sam widzi zlecenie i ma obowiązek podjechać po odbiór?
Tak, należy zamówić kuriera oraz należy pamiętać o tym, by wcześniej ustawić godziny graniczne podjazdu kuriera.