Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeszcze w tym roku ujednolicimy zasady zwrotu towaru w Allegro. Chcemy zagwarantować kupującym jasne warunki oraz szybki zwrot wpłaty we wszystkich transakcjach z przedsiębiorcami. Sprzedającym udostępnimy narzędzia, które usprawnią cały proces. Dzięki nim zaoszczędzisz czas na rozwój swojego biznesu.
Zapytaj Eksperta
Obawiasz się zmiany? Niepotrzebnie! Nasze rozwiązania sprawią, że obsługa transakcji stanie się jeszcze łatwiejsza, a klienci rzadziej będą oczekiwać od Ciebie pomocy. Taka wizja Cię nie przekonuje? Dostrzegasz zagrożenia? Masz pytania?
Już w środę 21.04.2021 r. wszystkie Twoje wątpliwości pomoże rozwiać Ekspertka Allegro - Kasia Stasiuk, która na co dzień zajmuje się posprzedażowym wsparciem partnerów.
Zapoznaj się ze szczegółami zapowiadanej zmiany, a pytania i opinie zamieszczaj bezpośrednio pod tym postem. Nie pozostawimy Cię bez odpowiedzi!
Wspólne zasady zwrotu we wszystkich ofertach Allegro
W październiku 2021 klienci otrzymają od nas zbiór zasad i wskazówek o zwrocie towaru na Allegro. Dowiedzą się z nich między innymi:
Dzięki Polityce zwrotu towaru kupujący będą wiedzieli, jak postępować w przypadku rezygnacji z zakupu, ale i czego powinni oczekiwać od Ciebie.
Wprowadzenie jednolitych zasad zwrotu towaru będzie możliwe jedynie przy Twojej współpracy. W kolejnych miesiącach od czerwca do października 2021 zapewnimy Ci narzędzia i rozwiązania techniczne, z pomocą których zadbasz o:
Nowa wersja formularza do konfiguracji warunków zwrotu
Od lipca w zakładce Warunki zwrotów udostępnimy nową wersję formularza. Określisz w nim warunki zwrotu w swoich ofertach. Dzięki temu będą one zgodne ze standardami Polityki zwrotów na Allegro.
Obsługa zwrotu w jednym miejscu
Od czerwca do sierpnia 2021 będziemy rozbudowywać zakładkę Zwroty. Znajdziesz w niej wszystkie informacje o danym zwrocie i jego poszczególnych etapach. W nowej wersji Zwrotów:
Rozwój automatycznych rozwiązań
Nadal będziemy też rozwijać rozwiązania, które już znasz:
Wprowadzimy też nowe jak rezerwacja kwoty w Allegro Finanse na poczet przyszłych zwrotów wpłat.
Dziękujemy za wszystkie pytania! Poniżej znajdziecie zapis sesji oraz odpowiedzi Ekspertki Allegro.
Naprawdę nie martwi was tak duża niechęć sprzedających?
Jest to widoczne nie tylko tutaj, są grupy na fb, komentarze na forach, na trustpliot macie najniższą ocenę w Polsce ze wszystkich firm na całej platformie.
Rozumiemy, że chcecie aby portal był przyjazny dla kupujących, natomiast takimi działaniami, jak pozwolenie na wystawienie komentarza NAWET BEZ ZAPŁATY za towar, ponieważ klient zrezygnował albo był pijany i o 4 rano próbował kupić telefon za 5k na raty, następnie na kacu wystawia negatywny komentarz i co? I nic, kupujący nie złamał regulaminu. (przykład jeden z wielu)
Chore.
Jeśli nie zadbacie o sprzedających i ich możliwości reagowania na takie sytuacje, to wszystko się posypie prędzej czy później, zwłaszcza, że macie teraz w Polsce giganta (**piiip**) który dysponuje 1000 krotnie wyższym budżetem i możliwościami przyciągnięcia klienta (sprzedającego).
Ktoś tam u góry albo nie widzi co się dzieje, albo liczy na cud i sprzedający zostaną. My jak i dużo kooperujących firm przeznacza maksymalne finansowania na swoje sklepy, oraz szuka innych rozwiązań.
To się wam wali, a wy tego nie widzicie. Klientów będzie więcej sprzedających mniej. Za 5 lat na allegro będzie można kupić 5 produktów na krzyż.
@k_stasiuk - jeszcze tylko takie jedno pytanie:
Kiedy to wszyscy sprzedawcy na Allegro zostaną zrównani z Oficjalnym Sklepem Allegro?
Chodzi mi o reklamacje i zwroty.
W OSA są do wyboru formularze: "reklamacja" , "zwrot towaru".
Dlaczego te opcje nie są dostępne dla innych sprzedających?
@maxr01 ciągnij temat dalej, bądź upierdliwy
bo widzę że tutaj pomija się trudne tematy
@maxr01 klient za pomocą obecnie dostępnego formularza zwrotu towaru może zgłosić reklamację wskazując na wadę lub uszkodzenie produktu. Pracujemy już nad zmianą formularza zwrotu i wyodrębnieniem powodów zwrotu wskazujących na odstąpienie bądź reklamację, o czym informowaliśmy już w komunikacie z dnia 19 kwietnia 2021 "Łatwiejsza i szybsza obsługa zwrotów na Allegro” gdzie podaliśmy link do strony Dla Sprzedających https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-zwroty?utm_source=coma_email#nowe-rozwiazania-dla-ciebi... , gdzie podaliśmy przykład jak ma wyglądać podział powodów zwrotu towaru.
Obecnie sprawdzamy, czy formularz jest zrozumiały dla kupujących oraz czy nie wpływa negatywnie na obsługę posprzedażową, a także wdrażamy odpowiednie rozwiązania technologiczne. Nie chcemy bowiem wprowadzać z dnia na dzień niesprawdzonych zmian, które mają istotny wpływ na naszych sprzedających.
Chcemy także ujednolicić formularz zwrotu dla wszystkich sprzedających, w tym dla Oficjalnego Sklepu Allegro. O planowanych zmianach w formularzu będziemy informować na bieżąco.
@magnares_net Rozumiem Twoją argumentację i zdaję sobie sprawę, że z Twojej perspektywy możesz tak to oceniać.
Dlatego dodam, jakie podejmujemy działania w tym zakresie:
- w samym całym 2020 wprowadziliśmy kilkadziesiąt tysięcy wdrożeń które mają na celu udoskonalenie serwisu i w pierwszej kolejności analizujemy sygnały zarówno od Kupujących jak i Sprzedających aby poznać każdą perspektywę
- codziennie analizujemy informacje zawartych w Internecie na temat opinii dotyczącej Allegro
- codziennie analizujemy wyniki ankiet satysfakcji
- staramy się być tam gdzie są nasi Klienci i Sprzedawcy i stąd m.in. obecność naszych oficjalnych przedstawicieli np. na Fan page’u Zjednoczonych Sprzedawców aby na bieżąco reagować na sygnały od naszych Sprzedających
Do każdego zgłoszenia staramy się podchodzić indywidualnie szukając najlepszego rozwiązania aby połączyć czasem bardzo różne a wręcz rozbieżne potrzeby Kupujących jak i Sprzedających.
Dlatego zdajemy sobie sprawę, że nie każde rozwiązanie jakie wprowadzamy spotka się z pełnym poparciem każdej ze stron, natomiast głosy krytyczne są bardzo ważne, ponieważ m.in na sugestiach budujemy te rozwiązania mające na celu rozwój platformy.
Dziękuję za Twój głos i uwagi:)