Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tym wątku po webinarach z serii Pytasz i wiesz - pierwsze kroki na Allegro, znajdziecie zapis pytań i odpowiedzi jakie pojawiły się podczas spotkania.
Na Wasze pytania odpowiedzą:
Ania @KwiatkowaPani to szkoleniowiec z pasji, organizator z doświadczenia, inżynier z wykształcenia. Obecnie w Allegro zajmuje się organizacją i prowadzeniem szkoleń, których celem jest wzmocnienie sprzedaży i dostarczenie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy na temat prowadzenia biznesu internetowego.
Marta @martaowczarzak w Allegro od 5 lat wspiera sprzedających i angażuje się w tematy związane z prowadzeniem sprzedaży na Allegro. Obecnie dba o jakość i rozwój doradców, którzy codziennie pomagają sprzedającym na każdym etapie sprzedaży. Prowadzi szkolenia on-line, na których przekazuje praktyczną wiedzę dotyczącą rozwoju biznesu na Allegro.
Joanna @j_puslednik w Allegro od ponad 4 lat wspiera Sprzedających w tematyce pozakupowej, w szczególności w obszarze dyskusji, komentarzy oraz praw konsumenta. Obecnie pracuje w Zespole dbającym o jakość i rozwój Doradców, którzy codziennie odpowiadają na pytania Sprzedających, m.in. przygotowuje materiały edukacyjne, prowadzi szkolenia, analizuje wyniki oraz uczestniczy w tworzeniu i usprawnianiu procesów, dbając przy tym o naszych Sprzedających.
Olga @olga_stawska na co dzień pomaga polskim i zagranicznym sprzedawcom w pierwszych krokach na Allegro. Wspiera ich w procesie rejestracji konta firmowego, konfiguracji ustawień sprzedaży oraz wystawianiu ofert. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, aby ułatwiać start sprzedającym na naszej platformie. Osiągane przez nich sukcesy są dla niej źródłem wielkiej satysfakcji.
Asia @joanna_soldynska w Allegro już prawie 4 lata. Na co dzień pomaga stawiać pierwsze kroki na Allegro nowym Sprzedającym (po polsku, angielsku i niemiecku).
Marta @Blacky_87 jest ekspertką w dziedzinie komunikacji cyfrowej i automatyzacji marketingu. W Allegro odpowiada za obszar promocji metod dostaw w dziale Delivery Experience. Poza pracą zajmuje się działalnością społeczną w obszarze technologii obywatelskich, ograniczenia wytwarzania odpadów i zrównoważonego transportu.
Mateusz @m_janikowski pracuje Allegro od 2022 roku. Wcześniej, przez blisko 8 lat tworzył i wdrażał strategie sprzedażowe na platformie Allegro dla kluczowych Sprzedających. Współpracował również ze sklepami ze strefy marek Allegro, pomagając im we wdrożeniu na platformę. Aktualnie zajmuje się współpracą ze sprzedającymi w zakresie szybkich i wygodnych metod dostaw Allegro One i rozwoju ich biznesu. Odpowiada za sprzedaż metody Allegro One na Allegro.
Sławek @s_smietanski pracuje w Allegro od ponad 2 lat, obecnie jako Partner Support Specialist. Na co dzień zajmuje się kluczową obsługą Partnerów VIP, których wspiera w sprzedaży na Allegro. Odpowie na Wasze pytania na temat opłat oraz zwrotów prowizji w naszym serwisie.
Romana @r_anisimow z zespołu Jakości oferty, która zajmuje się weryfikacją ofert pod kątem naruszeń regulaminowych. Czuwa nad kluczowymi elementami oferty takimi jak zdjęcia, opis oraz parametry. Dba o eliminowanie niedozwolonych przedmiotów z serwisu. Rozwieje Wasze wątpliwości dotyczące głównych elementów oferty oraz zasad dotyczących sprzedaży poszczególnych przedmiotów.
Aleksandra @a_czajkowsk jest prawniczką z kilkuletnim doświadczeniem, która od ponad 2 lat pracuje w Allegro jako specjalistka ds. jakości oferty i prawa konsumenckiego. Dba o poprawność i jakość ofert wystawianych na Allegro oraz ich zgodność z regulaminem serwisu i obowiązującym prawem.
@k_owczarek1 w Allegro pracuje od 6 lat, z czego 3 lata wspierała sprzedawców w tematach związanych z wystawianiem ofert, logistyką, jakością sprzedaży, obsługą zamówień i narzędzi dostępnych w serwisie. Obecnie zajmuje się obszarami związanymi z Katalogiem produktów Allegro (produktyzacją) oraz parametryzacją.
Zachęcam do udziału w webinarach i zadawania pytań naszym Ekspertom!
Abonament to szereg narzędzi wspierających Waszą sprzedaż na Allegro. Pomagają one w ułatwieniu zarządzania sprzedażą i zwiększają jej efektywność.
Na Allegro mamy trzy rodzaje abonamentów: Abonament podstawowy, Abonament Profesjonalny oraz Abonament Ekspercki. W zależności od wybranego abonamentu na Waszym koncie firmowym będą dostępne różne narzędzia. Abonament nie zawiera zniżki na prowizję od sprzedaży.
Aby dowiedzieć się więcej odnośnie tego co oferuje każdy z abonamentów polecam zapoznanie się z artykułem oraz zachęcam do przejścia kursu.
[Pytanie z webinaru]
Jeżeli mam trzy konta na Allegro to czy na każdym muszę wykupić abonament?
Abonament jest połączony z jednym kontem firmowym. Jeśli chcemy skorzystać z niego na drugim koncie firmowym, konieczne będzie wykupienie abonamentu dla tego konkretnego konta.
[Pytanie z webinaru]
Czy mieszanie wystawiania produktów z różnych kategorii jest skuteczne?
Jest to w 100% jest dopuszczalne, natomiast nie mamy danych dotyczących skuteczności. Warto pamiętać, że według regulaminu można wystawić maksymalnie dwie oferty tego samego produktu (weryfikujemy to na podstawie numeru nip).
[Pytanie z webinaru]
W jaki sposób mogę prowadzić sklep?
Prowadzenie sklepu na Allegro można podzielić na podpunkty:
[Pytanie z webinaru]
Czy jeśli nie otrzymałam Pakietu Powitalnego to jest jakaś możliwość, aby otrzymać jakieś zniżki prowizji czy jakieś wyróżnienia wszystko co pomagą na początku?
Zniżki na prowizje od sprzedaży oraz na wyróżnienia (100 bezpłatnych wyróżnień) są przyznawane wyłącznie w Pakiecie Powitalnym dla pierwszych kont firmowych. Jest możliwość wykupienia wyróżnienia dla oferty.
[Pytanie z webinaru]
Założyłem konto firmowe, ale jeszcze nie przeszedłem weryfikacji, ponieważ postanowiłem przerobić kursy i nie chciałem, aby ten pakiet na start mi przepadł. Może źle to zrozumiałem i dopóki sam nie aktywuję tego pakietu on nie będzie aktywny?
Super! Dokładnie tak, zniżki pojawią się w przeciągu 2 dni roboczych od momentu weryfikacji konta firmowego. Natomiast 90 dni Pakietu Powitalnego jest liczone od momentu pojawienia się Pakietu na koncie, dlatego od razu warto go aktywować.
[Pytanie z webinaru]
Jak długo trwa pakiet powitalny ? Czy przyznawany jest za każdym razem gdy otworzę nowy sklep z nową nazwą na tym samym numerze NIP?
Program Powitalny trwa 90 dni od momentu weryfikacji konta firmowego. Przyznawany jest pierwszym kontom firmowym, czyli w przypadku posiadania kilku kont na jeden NIP Pakiet zostanie przyznany tylko na jedno konto (pierwsze po dacie rejestracji).
[Pytanie z webinaru]
Dlaczego abonament jest wymagany, by nie płacić za paczkę +1 zł? Dla mnie ten abonament jest bez sensu i wcale go nie potrzebuje a przez tę opłatę jestem zmuszony go "Wykupić".
Abonament nie jest wymagany. Nie ma w nim zniżek na prowizję od sprzedaży, natomiast są narzędzia które pomagają w sprzedaży. Przesyłam link do artykułu.
[Pytanie z webinaru]
Gdzie mogę dostać więcej informacji/szczegółów nt. ustawień sprzedaży, bo nie jestem pewny czy dobrze to wypełniłem?
Zachęcam do udziału w kursie.
[Pytanie z webinaru]
Jakie są przepisy dotyczące sprzedaży na Allegro?
Na Allegro obowiązują przede wszystkim przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
W kwestii obsługi klienta i jego praw należy kierować się przede wszystkim Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.
Ponadto obowiązuje Regulamin Allegro, wraz z załącznikami.
Zachęcam do udziału w webinarze odnośnie obsługi zwrotów.
[Pytanie z webinaru]
Jak wykonywać zwroty?