Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Niedawno zadebiutowała w Allegro nowa opcja - Centrum Wiadomości, łączące możliwości czata oraz poczty elektronicznej. Kupujący oraz sprzedawcy znajdą tu wszystkie wiadomości, które wysłali lub otrzymali od innych użytkowników na adresy mailowe powiązane z transakcją na Allegro (w domenie allegromail.pl).
Cały czas różnymi kanałami dociera do nas wiele pytań i sugestii związanych z nową funkcją. Miło mi poinformować, że w tym wątku na Wasze pytania odpowie Sebastian Kovacs (@sebek75), który przez ostatnie miesiące wraz ze swoim zespołem pracował nad tym, aby stworzyć produkt jak najlepiej dostosowany do Waszych oczekiwań. Nie ograniczało się to wyłącznie do wewnętrznych dyskusji - gościliśmy w Allegro wielu małych i dużych sprzedawców, a także kupujących, którzy na bieżąco przekazywali nam swoje uwagi do kolejnych wersji.
W tym wątku mogliście przez tydzień zadawać wszelkie pytania, sugestie i umieszczać uwagi krytyczne związane z Centrum Wiadomości. Do piątku, 27 marca, włącznie Sebastian odnosił się do każdego merytorycznego wpisu. Poniżej znajdziecie zapis tej sesji.
Co prawda Sebastian staż w firmie ma dość krótki (raptem 13 lat), ale o Centrum Wiadomości wie wszystko. Zapraszam! 😊
@sebek75 No to wypadałoby powiedzieć jakie to słowa i co się stanie jeśli ktoś ich użyje.
"poza Allegro" - z pewnością tak. Jakie inne?
Oczywiście taka informacja od dawna jest dostępna:
@sebek75 Dzięki 🙂
Ula, jak wiesz, nie mogę podać wszystkich wariantów słów, które są wykorzystywane przez nasz automatyczny mechanizm do zatrzymywania wiadomości:/
@sebek75 No to będę robić eksperymenty, co przejdzie, a co nie 🤣🤣🤣
No bo ciekawość mnie zeżre 😀
@sebek75 czy to jest jako nie odpowiedziane czy mam odpowiadać żeby czas mi nie płynął ? Tak klienci odpowiadają na automatyczne maile.
@hiphopshoppl Niestety nie widzę screena:/ Ale jak już w tym wątku pisałem, na pytanie zadane z poziomu "Pytanie do sprzedającego" będzie "zaliczona" odpowiedź w każdej formie - tak z poziomu maila, jak i z Centrum Wiadomości.
@sebek75 no to opiszę, skoto nie widzie Pan screena. Wysyłam klientom maila z potwierdzeniem realizacji zamówienia, automat przez api. Klienci odpowiadają na tym czacie , ok, dzięki,itp. mam na to odpisywać żeby nie tracić punktów?
@hiphopshoppl Bardzo dobre pytanie - mnie również to interesuje.
Wysyłam powiadomienie o wysyłce, klient odpowiada - dziękuję. Czy mam na to odpowiadać? Czy to się liczy w statystykach?
witam czy zmieniająć temat mogę zadać pytanie?
Nie przeglądacie?
A cytując to co Pan napisał wcześniej:
"A dostęp do treści - tych niedozwolonych wiadomości - ma kilkanaście osób odpowiedzialnych za weryfikację/komunikację powodów zatrzymania danej wiadomości. "
To w końcu przeglądacie czy nie? Zezwolenie sądu na łamanie ustawy w każdym z tych przypadków uzyskujecie czy sobie nadaliście większe uprawnienia niż jakaśtam policja czy prokuratura?
@sbednorz Jeżeli wiadomość została zatrzymana przez narzędzie filtrujące, to aby odpisać na pytanie o powody zatrzymania takiej wiadomości, trzeba wiedzieć, co w takiej wiadomości zostało wskazane jako niedozwolone.
Wysyłamy do naszych klientów produkty cyfrowe, z opcją wysyłki natychmiast, ale allegro co jakiś czas nie dostarcza zamówionych produktów natychmiast ponieważ są one weryfikowane i czytane przez osoby które je sprawdzają.
Allegro powinno dostarczać wszystkie wiadomości do odbiorcy bez względu na treść, a dopiero po wysłaniu ewentualnie czepiać się czy są tam niedozwolone Waszym zdaniem wyrazy.
Allegro jako pośrednik w dostawie produktów cyfrowych nie powinien ich wstrzymywać a tym bardziej czytać, zapoznawać się z kodami cyfrowymi przeznaczonymi wyłącznie dla klienta.
Dzisiaj Pani Katarzyna z allegro, na pytanie dlaczego nie wysłano towaru natychmiast napisała:
Czas wysyłki "natychmiast" jest realizowany tak samo jak czas wysyłki "24 godziny".
Brawo allegro, Brawo Wy
Czyli uważacie, że jesteście ponad prawem. I jak coś waszemu głupkowatemu systemowi nie pasuje to możecie łamać prawa konstytucyjne i podstawowe prawa człowieka? Stawiając się ponad policją, prokuraturą i sądem?
W sądzie też będziecie tego tak bronić?
Nie wiem czy było już takie pytanko jak tak to podeślijcie link.
Wysyłam ludziom faktury ze swojego systemu (thunderbird) i na tym czacie wyskakuje
Wiadomość zawierała załącznik, którego nie możemy wyświetlić.
Sprawdź , jakie rodzaje załączników pokazujemy.
Wysyłam w formacie PDF a klienci mi dzwonią że nie dostali faktury.
Dodatkowo, czy moglibyście wprowadzić by było widać o co klient pyta? Dostaje zapytanie kiedy moja paczka wyjdzie? I muszę wchodzić do systemu szukać co sobie Pani zamówiła a mogło by to się wyświetlać tak jak w przypadku zapytania o produkt.
Przydało by się wyszukiwanie w tej skrzynce, i jakieś statusy i lub sortowanie po opowiedziane i nie opowiedziane. Ciężko coś znaleźć jak co chwile wyskakuje na czarno pogrubione że jest nowa wiadomość a okazuje sie że to informacja o tym ze wysłałem przedmiot.
aaa i nie potrzebnie odstawiacie to tag graficznie marnujecie powierzchnie przez co ciężko się pracuje na tym jak nie ma wglądu na ogół. Rozumiem że to jest fajne jak sie zadaje pytanie do sprzedawcy ale od strony sprzedawcy to śmietnik i burdel się robi nic klarownie nie widać.
Dzień dobry,
Czy jest możliwość ustawienia Centrum wiadomości tak, żeby wysyłała do nas całą historię korespondencji?
Odpowiadamy z maila i teraz muszę zaglądać do centrum, żeby zobaczyć czego dotyczy odpowiedź klienta (poznać kontekst wiadomości), a później wracam do maila i odpowiadam.
W ten sposób zachowuję historię korespondencji z klientem na mailu.
Jeżeli nie ma takiej opcji, to proszę o potraktowanie tego jako sugestię - może dla klienta jest to łatwiejsze, ale dla sprzedawców jest to spore utrudnienie.
Pozdrawiam
@PNKO Przecież wysyła całą. Tam, przy wiadomościach jest suwaczek z boku. Przewiń, a oczom Twoim ukaże się całość korespondencji.
To chyba nieporozumienie - ja nie mam takiej opcji. Mi chodzi o zwykłą korespondencję taką, jak w zwykłej korespondencji.
Czyli teraz, żeby zobaczyć kontekst odpowiedzi muszę wejść do centrum, a później wrócić do maila. Przesyłanie (przynajmniej sprzedawcy) całej korespondencji znacznie ułatwiłoby nam pracę.
@PNKO Poczekaj chwilę, wrzucę screena
@PNKO Figę Ci pokażę, bo nie da się wkleić zdjęcia.
W każdym razie od jednego użytkownika mam z 10 wiadomości i ja mu odpisałam z 10 razy. To wszystko jest widoczne.