anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witajcie,

AKTUALIZACJA: Serdecznie dziękuję za Wasz udział w sesji i zapraszam do lektury odpowiedzi, a także na następne tego rodzaju wydarzenia! Jeżeli macie dodatkowe pytania związane z pakietem wsparcia, nadal możecie je oczywiście zadać na jednym z forów dla sprzedających na Allegro Gadane.

-----

Niedawno uruchomiliśmy specjalny pakiet wsparcia dla przedsiębiorców na Allegro. Dokładny opis elementów pakietu znajdziecie w tym miejscu.

87cd6d30413ca86530abc378801b.png

Dzisiaj, 1 kwietnia 2020, w godzinach 14:00-16:30 w ramach sesji pytań do eksperta dołączy do nas Kornelia Musiałowska-Kałużna ( @Kornelia_mk), Dyrektor Wsparcia Partnera. W Allegro pracuje od 10 lat - rozpoczynała jako doradca na pierwszej linii, dziś kieruje zespołami odpowiedzialnymi za kompleksową obsługę sprzedających na Allegro i wsparcie ich sprzedaży, we wszystkich kanałach kontaktu: mailowo, telefonicznie i przez czat. Kornelia odpowie na wszelkie Wasze pytania i wątpliwości związane z tym tematem.

Kornelia_Musialowska_Allegro.jpg

Już teraz zapraszam Was do zadawania Kornelii pytań! Róbcie to w odpowiedzi na niniejszą wiadomość. Prosiłbym Was jedynie o trzymanie się tematyki sesji i niewchodzenie w tym wątku we wzajemne polemiki, pamiętajcie też o naszych ogólnych zasadach zachowania. Żadnego pytania na temat pakietu nie pozostawimy bez odpowiedzi, może się jednak zdarzyć, że na te wymagające konsultacji odpowiemy w ciągu 1-2 dni od zakończenia sesji. Pytania możecie zadawać do północy z wtorku na środę.

PS. Wszystkich, którzy nie mają jeszcze konta na Gadane, a tym samym nie mogą zadać pytania - namawiam do jego założenia! To proste, wystarczy kliknąć Zaloguj i połączyć swoje konto Allegro ze społecznością Allegro Gadane. Tutaj znajdziecie krótką instrukcję.

Highlighted

Odp.: WŁAŚNIE TRWA! Zapytaj eksperta - pakiet wsparcia dla sprzedających

#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie Pani Kornelio,

Chciałbym poruszyć ważną kwestię, już wcześniej padło kilka razy pytanie typu:

"W jaki sposób dotychczasowi przedsiębiorcy będą mogli konkurować z firmami które nie będą płacić prowizji?"

na które z reguły jest odpowiedź typu:

Przedsiębiorcy, którzy już dziś działają na Allegro wypracowali jakość swoich kont, opisów ofert, co przekłada się na trafność. Na ich ofertach dostępny jest Smart, który dla Klientów jest często kryterium wyboru. Wypracowanie jakości sprzedaży, pozytywnych komentarzy, doboru oferowanych przedmiotów do potrzeb Kupujących na Allegro, wybór najlepszych sposobów promowania jest efektem dłuższej obecności na Allegro i tym właśnie obecni przedsiębiorcy mogą konkurować z tymi, którzy będą Allegro dopiero poznawać.

Powyższe brzmi bardzo ładnie i byłbym niezmiernie zadowolony jeżeli by tak było w praktyce.

Osobiście uczestniczyłem w tworzeniu od zera kilkudziesięciu kont na Państwa platformie.
Każdorazowo okres w którym konto było w stanie dogonić konkurencję czy też wejść na sensowny poziom nie przekraczał miesiąca.
Jest to okres wystarczający na złapanie SS, smarta czy wypromowania ofert. Zwłaszcza, iż aktualnie liczba narzędzi służąca do wystawienia ofert jest ogromna.

Obawiam się, że Państwa pakiet dla nowych firm może w sposób naprawdę inwazyjny zagrozić aktualnym sprzedawcą.

Od piątku, jak ogłosili Państwo pakiet dla nowych firm, dostałem już trzy zlecenie na wdrożenie nowego konta. W każdym przypadku schemat jest podobny: nowa firma na ciocie, babcie, męża, wnuczka... - w dobie e-urzędów jesteśmy w stanie załatwić to zdalnie i w terminie 2 tygodni mieć nową zarejestrowaną firmę, z wpisem do VAT i zafiskalizowaną kasą. Następnie przerzucenie/powielenie ofert z konta A na konto B.

Powoduje to sytuacje, iż skorzystają na tym pakiecie bardziej aktualne firmy poprzez kombinacje i przerejestrowywanie firm niż nowi sprzedawcy. Stracą na tym zarówno obecni (uczciwi, tacy którzy nie będą dodatkowo kombinować) sprzedawcy jak i Wasza platforma.

Czy jest szansa na ponowne rozważenie tego pomysłu?

Pozdrawiam

Highlighted

Odp.: WŁAŚNIE TRWA! Zapytaj eksperta - pakiet wsparcia dla sprzedających

#7 Wielbiciel#

a jest możliwość przerzucenia ilości sprzedanych w danej ofercie ?

Highlighted

Odp.: WŁAŚNIE TRWA! Zapytaj eksperta - pakiet wsparcia dla sprzedających

Ekspert Allegro

Witaj @logmedia2012

w ostatnich latach Allegro oferowało różne programy promocyjne dla nowych sprzedawców, obniżając prowizję od sprzedaży zwykle o 20% do 50%, zatem podobny mechanizm wsparcia działa już od dawna. W wyjątkowych okolicznościach, w jakich ostatnio działa handel, chcemy maksymalnie wesprzeć przedsiębiorców, którzy rozpoczynają handel online i borykają się z dodatkowymi wyzwaniami. Ich sytuacja jest najtrudniejsza, dlatego rabat wynosi teraz 100% i obowiązuje dłużej.

Rozumiem obawy, że ktoś może próbować wykorzystać tę sytuację dla własnego zysku, bo założy, że jest w stanie szybko stworzyć firmę i zbudować renomę konta, jednocześnie chcemy pomóc przedsiębiorcom, którzy naprawdę potrzebują wsparcia. Dlatego zdecydowaliśmy się na 100% rabatu.

Kornelia Musiałowska-Kałużna
Highlighted

Odp.: WŁAŚNIE TRWA! Zapytaj eksperta - pakiet wsparcia dla sprzedających

#7 Wielbiciel#

Witam, dziękuję za odpowiedź.

 

Czy będąc świadomym sytuacji zamierzają Państwo podjąć jakieś dodatkowe kroki związane z weryfikacja, wyłapaniem takich sytuacji?

Highlighted

Odp.: WŁAŚNIE TRWA! Zapytaj eksperta - pakiet wsparcia dla sprzedających

Menedżer Społeczności
Menedżer Społeczności

@logmedia2012 jeżeli masz na myśli blokowanie kont cioć, babć i mężów dotychczasowych sprzedających na Allegro tylko dlatego, że w kwietniu założyli oni swoje firmy - to nie, nie planujemy takich działań.


Ktoś pomógł Ci w rozwiązaniu problemu?
Kliknij To jest rozwiązanie! i pomóż innym znaleźć najlepszą odpowiedź!

Maciek Śnieżek
Allegro Gadane