Allegro protect

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie jakim prawem Allegro obciążyło mnie kwota 50% bez mojej zgody skoro klient nie zwrócił przedmiotu ani nie umie się z nim obsługiwać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy możesz wkleić całą treść dyskusji?
Z tego co widzę 16.01 klient pisze ze chciałby zwrócić przedmiot (nie wiemy co to za przedmiot i czy w ogole prawo zezwala Ci na nieprzyjmowanie zwrotu w tej sytuacji).
Aczkolwiek samo zgłoszenie chęci zwrotu to jeszcze nie zgłoszenie reklamacji, akurat zwrot i reklamacja to dwa inne pojęcia, dlatego w mojej ocenie, napisanie o zwrocie nie może rozpoczynać procesu reklamacji.
Dopiero 2.02.24, klient pisze ze urządzenie się nie włącza, więc 14 dni na rozpatrzenie reklamacji jeszcze nie minęło.
Ktoś pisał wcześniej ze w przypadku reklamacji musisz pokryć koszty wysyłki, owszem musisz, ale dopiero po uznaniu reklamacji. prawo nie nakazuje Ci wysyłać etykiety do klienta, gdy tylko zgłosi Ci reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ImPROter ustawa zmieniła się w styczniu 2023

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Faktycznie, zwracam honor.
W dalszym ciągu jednak twierdzę, że samo napisanie o chęci zwrotu towaru nie rozpoczyna procesu reklamacji. Nie została nawet wymieniona żadna niezgodność towaru z umową (przynajmniej na tym wklejonym fragmencie tekstu)
Czy jeśli klient otworzy mi dyskusje w której napisze "dzień dobry", a następnie po kilku dniach "telewizor się nie wlacza" to mam się uwarunkować w ciągu 14 dni od pierwszej wiadomości? Jedynie z racji na to że dzieje się to w dyskusji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ImPROter bo nie rozpoczyna ale tu uwaga konsultant podjął decyzję na podtswie tego co strony wymieniały miedzy sobą w dyskusji a nie miał wglądu do tego co pisano w wiadomościach allegro, nie wiadomo czy kupujący nie podał jakiegoś powodu reklamacji w wiadomości przez panel allegro wcześniej i potem nie przesłał tego screenshoota w formularzu ale jeśli nie to decyzja reklamacyjna powinna być wydana w terminie do 10dni

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też wydaje mi się że sprzedawca nie dzieli się z nami wszystkimi faktami, dlatego poprosiłem o całość zapisu rozmowy.
Czemu tylko 10 dni na podjęcie decyzji? piszesz o dniach roboczych, czy o 10 dniach ogółem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam na mysli 2 luty adnotacje nie wlacza sie wczoraj byl 6 luty czyli minelo 4dni z czasu na decyzje reklamacyjna zostalo 10

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@oracz kupująca założyła dyskusję 11 stycznia, wtedy odpisałeś.
Później 16 stycznia napisała kolejny raz w dyskusji, na żadną z kolejnych wiadomości, w tym zgłoszenie reklamacyjne już nie odpisałeś, dopiero dzisiaj pojawiła się wiadomość od Ciebie w dyskusji.
To, co umieściłeś w wątku to pewnie wiadomości z czatu, natomiast w dyskusji się nie wypowiedziałeś.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
e mail z dyskusji nie przeczytałem przyznaje ale skoro śledzicie korespondencje na czacie jest równie wiążąca , najpierw kupujący stwierdził 6.01 że nie dostał, później że uszkodzona przesyłka
a 16.01 pisał że chciałby zwrócić 17.01 napisałem że zwrotów nie przyjmuje i wifi można dokupić
już 6.01 zaproponowany został mu zwrot 199 zl choć z wiadomości czat podałem 10.01 numer Przesyłka nr: 626411989402127025210714
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale dlaczego kupujący dostał tylko połowę wartości?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Monika__L ost azagrania allegro nie zwracasz towaru dostajesz połowę widać kasa się przestała spinać
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »