anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro protect

oracz
#8 Zapaleniec#

Mam pytanie jakim prawem Allegro obciążyło mnie kwota 50% bez mojej zgody skoro klient nie zwrócił przedmiotu ani nie umie się z nim obsługiwać.

 

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

kostas11
#21 Demiurg#

@oracz rozpatrzyłeś reklamację, odpowiadałeś w dyskusji, poprosiłeś o odesłanie, odrzuciłeś z powodu nie odesłania ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

oczywiście prosiłem o dostarczenie przedmiotu do sprawdzenia , problem z tym że jak toś kupuje 

robione na zamówienie urządzenie powinien mieć podstawowa wiedze co zamawia ale również może zadzwonić aby  zapytać ,a tak to sobie sprzęt kupił za 50 % wartości .Hurra ! 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@oracz coś nie do końca piszesz wszystko 🙂 poprosimy o sprostowanie  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

sprostowanie wygląda tak :klient kupił przedmiot nie umie go uruchomić nie zadzwonił bo lepiej napisać że nie działa prosiłem aby dostarczył do Punku sprzedaży do weryfikacji ale nie dostarczył  napisał i skorzystał z darmowego przelewu tzw allegro protect na kwotę 199 zł która następnie wraz z prowizja od transakcji widnieje na moim koncie a klient dostał rabat 50%  i teraz się cieszy i śmieje. 

oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

22 lata jest na serwisie ale widzę że ta sprzedaż działa tylko w jedna stronę 

oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

sprostowanie czego 

oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

PRAWDA

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@oracz nie wypowiedziałeś się w dyskusji po zgłoszeniu reklamacji przez kupującą, nie wydałeś w niej decyzji reklamacyjnej, dlatego wniosek Allegro Protect został pozytywnie rozpatrzony. Widzę, że prowadzisz już w tej sprawie korespondencję e-mail, więc poczekaj proszę na odpowiedź w prowadzonej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

16.01.2024
Chciałabym zwrócić przedmiot
17.01.2024
Urzadzenie nie ma bluetooth , wifi mozna sobie dokupic i dolozyc we wlasnym zakresie , zwrotow nie przyjmuje
Przeczytano
02.02.2024
Urządzenie się nie włącza, po naciśnięciu guzika od razu gaśnie
02.02.2024
nie jest to możliwe każde urządzenie jest programowane i konfigurowane pod zamówienie i było sprawdzane proszę przyjechać w tygodniu 9-16 do serwisu na ul.Promienna 4 /4 firma Hipernet sprawdzę na miejscu ale wątpię sprzedałem już ponad 50 szt widzę z korespondencji że nie bardzo Pan/Pani wie jak to urządzenie działa
Przeczytano
02.02.2024
trzeba podłączyć do sieci LAN i odpalić adres IP tego urządzenia wtedy można dostać się do interfejsu
Przeczytano

oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

żadnej innej zgody na wypłacenie 199 + prowizja z mojej strony nie było

oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

a 6.01. napisał do WAS  normalny oszust 

 

„Pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek z Allegro Protect. Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy: 199,50 PLN.

Wiadomość dla kupującego
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na konto lub kartę, z których opłacono zakup. W mejlu znajdziesz informacje o zwrocie.”

W detalach Dyskusji możesz odpisać na wiadomość bądź uzyskać jej tłumaczenie.

PRZEJDŹ DO DYSKUSJI
Pozdrawiamy
Allegro
Dyskusja z Client:103523120 dotyczy
do zakupu z 06.01.2024 (4f92223e-81fa-4ea3-a2b9-4a2fccb6f53e)

Hi end streamer serwer muzyczny Snakeoil OS
(c060e7f0-b0df-4c75-93a2-369a79b5403c)

399,00 zł
Powód
nie otrzymałem produktu

oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

16.01 napisal że chcialby zwrócić a 6,01 że nie otrzymał 

oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

to jest kpina z uczciwych sprzedawców ku przestrodze innych 

jak mógł nie otrzymać skoro później chciał oddać a prowizja ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@oracz bzdury piszesz, zapoznaj się z KC i przestrzegaj terminów, masz 14 dni na odpowiedź na reklamację, samo nie odesłanie nie wygasza tego terminu, a brak decyzji powoduje że reklamacja jest uznana !!!  Na przyszłość jak poprosisz o odesłanie a nie dojdzie do Ciebie paczka przed upływem 14 dni od zgłoszenia reklamacji odrzuć reklamację z powodu braku produktu do zbadania, a gwarantuje Ci że allegro wtedy nie obciąży Cię 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

a kim ty jesteś 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@oracz a gdzie odrzucenie reklamacji z powodu niedostarczenia towaru na reklamację 14dni od zgłoszenia cyt urządzenie nie włącza się?

oznacz moderatorów

oracz
#8 Zapaleniec#

przeczytaj uważnie a później udzielaj rad dziękuję 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@oracz przeczytałem a ty przeczytaj ustawę konsumencką zanim ci allegro sprzedaż u siebie zlikwiduje za postępowanie niezgodne z prawem. Samo wezwanie kogoś do przywiezienia towaru na reklamację nie jest rozpatrzeniem reklamacji. Według obecnych przepisów  to ty płacisz za odbiór reklamowanej rzeczy więc albo grzecznie prosisz o odesłanie i zwracasz koszt przesylki albo przesylasz kupującemu opłaconą etykietę do odesłania albo bo rozumiem że było niedaleko wsiadasz w auto i jedziesz do kupującego na miejscu sprawdzić co sie popsuło i nie ma zmiłuj. Nie odpisałeś na reklamację cyt odrzucam reklamacje z powodu nieudistępnienia przedmiotu do ekspertyzy reklamacyjnej. @la_nika zerknij proszę w tą dyskusję bo jeśli zalożono dyskusję 16 stycznia 2024 ale cyt wypowiedź kupujący zgłasza problem pt nie włącza się 2 luty 2024 to jakim cudem obarczacie protectem sprzedawcę skoro nie minęło 14dni na ustosunkowanie się do roszczenia reklamacyjnego? Dziś jest 6 luty ma jeszcze 10dni czy wasz konsultant nie czyta tylko wziął pierwszą datę założenia dyskusji dodał se 14dni wyszło mu że jest po czasie i przywalił z protecta no nie ładnie

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

bo 06.01 może była w trasie, otrzymał między 6 a 16 stycznia.

2 lutego rozmowa się urywa i nie widac żebyś odrzucał reklamację

oznacz moderatorów