Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie jakim prawem Allegro obciążyło mnie kwota 50% bez mojej zgody skoro klient nie zwrócił przedmiotu ani nie umie się z nim obsługiwać.
@oracz rozpatrzyłeś reklamację, odpowiadałeś w dyskusji, poprosiłeś o odesłanie, odrzuciłeś z powodu nie odesłania ?
oczywiście prosiłem o dostarczenie przedmiotu do sprawdzenia , problem z tym że jak toś kupuje
robione na zamówienie urządzenie powinien mieć podstawowa wiedze co zamawia ale również może zadzwonić aby zapytać ,a tak to sobie sprzęt kupił za 50 % wartości .Hurra !
sprostowanie wygląda tak :klient kupił przedmiot nie umie go uruchomić nie zadzwonił bo lepiej napisać że nie działa prosiłem aby dostarczył do Punku sprzedaży do weryfikacji ale nie dostarczył napisał i skorzystał z darmowego przelewu tzw allegro protect na kwotę 199 zł która następnie wraz z prowizja od transakcji widnieje na moim koncie a klient dostał rabat 50% i teraz się cieszy i śmieje.
22 lata jest na serwisie ale widzę że ta sprzedaż działa tylko w jedna stronę
sprostowanie czego
PRAWDA
@oracz nie wypowiedziałeś się w dyskusji po zgłoszeniu reklamacji przez kupującą, nie wydałeś w niej decyzji reklamacyjnej, dlatego wniosek Allegro Protect został pozytywnie rozpatrzony. Widzę, że prowadzisz już w tej sprawie korespondencję e-mail, więc poczekaj proszę na odpowiedź w prowadzonej sprawie.
16.01.2024
Chciałabym zwrócić przedmiot
17.01.2024
Urzadzenie nie ma bluetooth , wifi mozna sobie dokupic i dolozyc we wlasnym zakresie , zwrotow nie przyjmuje
Przeczytano
02.02.2024
Urządzenie się nie włącza, po naciśnięciu guzika od razu gaśnie
02.02.2024
nie jest to możliwe każde urządzenie jest programowane i konfigurowane pod zamówienie i było sprawdzane proszę przyjechać w tygodniu 9-16 do serwisu na ul.Promienna 4 /4 firma Hipernet sprawdzę na miejscu ale wątpię sprzedałem już ponad 50 szt widzę z korespondencji że nie bardzo Pan/Pani wie jak to urządzenie działa
Przeczytano
02.02.2024
trzeba podłączyć do sieci LAN i odpalić adres IP tego urządzenia wtedy można dostać się do interfejsu
Przeczytano
żadnej innej zgody na wypłacenie 199 + prowizja z mojej strony nie było
a 6.01. napisał do WAS normalny oszust
„Pozytywnie rozpatrzyliśmy wniosek z Allegro Protect. Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy: 199,50 PLN.
Wiadomość dla kupującego
Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na konto lub kartę, z których opłacono zakup. W mejlu znajdziesz informacje o zwrocie.”
W detalach Dyskusji możesz odpisać na wiadomość bądź uzyskać jej tłumaczenie.
PRZEJDŹ DO DYSKUSJI
Pozdrawiamy
Allegro
Dyskusja z Client:103523120 dotyczy
do zakupu z 06.01.2024 (4f92223e-81fa-4ea3-a2b9-4a2fccb6f53e)
Hi end streamer serwer muzyczny Snakeoil OS
(c060e7f0-b0df-4c75-93a2-369a79b5403c)
399,00 zł
Powód
nie otrzymałem produktu
16.01 napisal że chcialby zwrócić a 6,01 że nie otrzymał
to jest kpina z uczciwych sprzedawców ku przestrodze innych
jak mógł nie otrzymać skoro później chciał oddać a prowizja ?
@oracz bzdury piszesz, zapoznaj się z KC i przestrzegaj terminów, masz 14 dni na odpowiedź na reklamację, samo nie odesłanie nie wygasza tego terminu, a brak decyzji powoduje że reklamacja jest uznana !!! Na przyszłość jak poprosisz o odesłanie a nie dojdzie do Ciebie paczka przed upływem 14 dni od zgłoszenia reklamacji odrzuć reklamację z powodu braku produktu do zbadania, a gwarantuje Ci że allegro wtedy nie obciąży Cię 😄
a kim ty jesteś
@oracz a gdzie odrzucenie reklamacji z powodu niedostarczenia towaru na reklamację 14dni od zgłoszenia cyt urządzenie nie włącza się?
przeczytaj uważnie a później udzielaj rad dziękuję
@oracz przeczytałem a ty przeczytaj ustawę konsumencką zanim ci allegro sprzedaż u siebie zlikwiduje za postępowanie niezgodne z prawem. Samo wezwanie kogoś do przywiezienia towaru na reklamację nie jest rozpatrzeniem reklamacji. Według obecnych przepisów to ty płacisz za odbiór reklamowanej rzeczy więc albo grzecznie prosisz o odesłanie i zwracasz koszt przesylki albo przesylasz kupującemu opłaconą etykietę do odesłania albo bo rozumiem że było niedaleko wsiadasz w auto i jedziesz do kupującego na miejscu sprawdzić co sie popsuło i nie ma zmiłuj. Nie odpisałeś na reklamację cyt odrzucam reklamacje z powodu nieudistępnienia przedmiotu do ekspertyzy reklamacyjnej. @la_nika zerknij proszę w tą dyskusję bo jeśli zalożono dyskusję 16 stycznia 2024 ale cyt wypowiedź kupujący zgłasza problem pt nie włącza się 2 luty 2024 to jakim cudem obarczacie protectem sprzedawcę skoro nie minęło 14dni na ustosunkowanie się do roszczenia reklamacyjnego? Dziś jest 6 luty ma jeszcze 10dni czy wasz konsultant nie czyta tylko wziął pierwszą datę założenia dyskusji dodał se 14dni wyszło mu że jest po czasie i przywalił z protecta no nie ładnie
bo 06.01 może była w trasie, otrzymał między 6 a 16 stycznia.
2 lutego rozmowa się urywa i nie widac żebyś odrzucał reklamację