anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia na mejlu do zapytania z kontakt allegro.

xkolejorzx
#11 Animator

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Przepraszamy! Z powodu problemów technicznych na wiadomości odpowiadamy dłużej niż zwykle. Pracujemy, aby usunąć utrudnienia.

Możesz poszukać odpowiedzi w naszej Pomocy lub na Allegro Gadane.

Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość

Jak w tytule. Ile można po tygodniu, że dziękujemy i odpiszemy jak najszybciej ?

Brak studenciaków do odpisywania ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

gdvorek
Moderator
Moderator

@xkolejorzx po pierwsze, trochę kultury, bo jeśli prosisz nas o pomoc to przynajmniej nas nie obrażaj.

A po drugie, tak, proszę o cierpliwość. Otrzymałeś informację, że odpowiemy jak najszybciej, więc tak będzie. Pozdrawiam.

 

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@xkolejorzx pisz kulturalniej bo alina się obrazi

@gdvorek sprzedawca - brak odpowiedzi w dyskusji na reklamację w ciągu 24h - ostrzeżenia, blokada konta

sprzedawca do allegro - brak odpowiedzi, brak ostrzeżenia, czy blokady serwisu

ja grzecznie czekam by allegro odpowiedziało na przynajmniej kilkadziesiąt złożonych zapytań i reklamacji - niektóre mają już kilkanaście lat

oznacz moderatorów

Pawel3017
#8 Zapaleniec

@gdvorek Czy można zatem też prosić Allegro o cierpliwość w rozwiązywaniu problemów zawartych w upomnieniach czy to tylko działa w jedną stronę? To nie jest wina sprzedawców i klientów, że Państwo sobie robią testy na produkcji nowego systemu zgłoszeń.

oznacz moderatorów

xkolejorzx
#11 Animator

A dlaczego nie mam nawet potwierdzenia  zgłoszenia ?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@xkolejorzx jest to błąd, którego jesteśmy świadomi. Pracujemy już nad rozwiązaniem

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów