Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Przepraszamy! Z powodu problemów technicznych na wiadomości odpowiadamy dłużej niż zwykle. Pracujemy, aby usunąć utrudnienia.
Możesz poszukać odpowiedzi w naszej Pomocy lub na Allegro Gadane.
Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość
Jak w tytule. Ile można po tygodniu, że dziękujemy i odpiszemy jak najszybciej ?
Brak studenciaków do odpisywania ?
@xkolejorzx po pierwsze, trochę kultury, bo jeśli prosisz nas o pomoc to przynajmniej nas nie obrażaj.
A po drugie, tak, proszę o cierpliwość. Otrzymałeś informację, że odpowiemy jak najszybciej, więc tak będzie. Pozdrawiam.
@xkolejorzx pisz kulturalniej bo alina się obrazi
@gdvorek sprzedawca - brak odpowiedzi w dyskusji na reklamację w ciągu 24h - ostrzeżenia, blokada konta
sprzedawca do allegro - brak odpowiedzi, brak ostrzeżenia, czy blokady serwisu
ja grzecznie czekam by allegro odpowiedziało na przynajmniej kilkadziesiąt złożonych zapytań i reklamacji - niektóre mają już kilkanaście lat
@gdvorek Czy można zatem też prosić Allegro o cierpliwość w rozwiązywaniu problemów zawartych w upomnieniach czy to tylko działa w jedną stronę? To nie jest wina sprzedawców i klientów, że Państwo sobie robią testy na produkcji nowego systemu zgłoszeń.
A dlaczego nie mam nawet potwierdzenia zgłoszenia ?
@xkolejorzx jest to błąd, którego jesteśmy świadomi. Pracujemy już nad rozwiązaniem