Czekam na weryfikację PayU po kilku dniach zero odzewu od allegro czy weryfikacjia się powiodla

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Ile trzeba czekać na tą weryfikacjie, moje środki są zablokowane

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:89203893 Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych. Pamiętaj, że przelew weryfikacyjny musi być wykonany z rachunku, którego dane są zgodne z danymi konta Allegro. Zdarza się też, że operator płatności wymaga dosłania skanu dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
PayU wysłało mi maila z informacją żebym podał dane bo chcą zwrócić mi za przelew weryfikacyjny. To znaczy że nie przeszło ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:89203893 Dane nie zostały zaakceptowane. Sprawdź proszę tutaj jak poprawnie przepowadzić aktywację wypłat na rachunek Revolut i ponów próbę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdziłem zrobiłem tak jak było w poradniku, dziś to samo payU chce wysłać zwrot.
Czy mogę np użyć konta rodzica do weryfikacji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:89203893 przelew weryfikacyjny musi być wykonany z rachunku, którego dane są zgodne z danymi konta Allegro. Czyli dane nadawcy przelewu weryfikacyjnego, muszą być takie same jak właściciela konta Allegro.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam takie same dane na koncie jak i na allegro, a i tak przelew 2 raz z rzędu jest odsyłany spowrotem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba że problem leży w tym że nie napisałem Ś w nazwisku tylko S na koncie allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:89203893 Tak, może mieć to wpływ. Skontaktuj się w takim przypadku z nami, przez ten formularz. 😊
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już wysłałem prośbę o zmianę danych zobaczymy czy to o to chodziło
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmieniłem dane a i tak przelew znowu jest do zwrotu, juz 5 raz przelewam tak jak napisane było w artykule o przelewach revolut. Co mam zrobić

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:89203893 Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłałem teraz z konta pekao SA ,nie chce mi się bawić już w revoluta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałem zwrot także na konto pekao zmieniłem wszystkie dane dziś na takie same, po weekendzie pewnie będzie wiadomo czy mi się udało czy nie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:89203893 pewnie tak. Więcej informacji otrzymałeś w sprawie nr 50478886.
Moderator