anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekam na weryfikację PayU po kilku dniach zero odzewu od allegro czy weryfikacjia się powiodla

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_   

Ile trzeba czekać na tą weryfikacjie, moje środki są zablokowane 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89203893 Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych. Pamiętaj, że przelew weryfikacyjny musi być wykonany z rachunku, którego dane są zgodne z danymi konta Allegro. Zdarza się też, że operator płatności wymaga dosłania skanu dokumentu potwierdzającego tożsamość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

PayU wysłało mi maila z informacją żebym podał dane bo chcą zwrócić mi za przelew weryfikacyjny. To znaczy że nie przeszło ?

@nat_not 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89203893 Dane nie zostały zaakceptowane. Sprawdź proszę tutaj jak poprawnie przepowadzić aktywację wypłat na rachunek Revolut i ponów próbę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

Sprawdziłem zrobiłem tak jak było w poradniku, dziś to samo payU chce wysłać zwrot. 

Czy mogę np użyć konta rodzica do weryfikacji? 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89203893 przelew weryfikacyjny musi być wykonany z rachunku, którego dane są zgodne z danymi konta Allegro. Czyli dane nadawcy przelewu weryfikacyjnego, muszą być takie same jak właściciela konta Allegro. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

Mam takie same dane na koncie jak i na allegro, a i tak przelew 2 raz z rzędu jest odsyłany spowrotem 

oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

Chyba że problem leży w tym że nie napisałem Ś w nazwisku tylko S na koncie allegro 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89203893 Tak, może mieć to wpływ. Skontaktuj się w takim przypadku z nami, przez ten formularz😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

Już wysłałem prośbę o zmianę danych zobaczymy czy to o to chodziło 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

Zmieniłem dane a i  tak przelew znowu jest do zwrotu, juz 5 raz przelewam tak jak napisane było w artykule o przelewach revolut. Co mam zrobić

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:89203893 Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

Wysłałem teraz z konta pekao SA ,nie chce mi się bawić już w revoluta 

oznacz moderatorów

Client:89203893
#7 Wielbiciel#

Dostałem zwrot także na konto pekao zmieniłem wszystkie dane dziś na takie same, po weekendzie pewnie będzie wiadomo czy mi się udało czy nie. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:89203893 pewnie tak. Więcej informacji otrzymałeś w sprawie nr 50478886.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów