Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro to jedno wielkie oszustwo, ja jako sprzedający, zostałem pokrzywdzony ze strony allegro, nałożyli mi blokadę tłumacząc że złamałem regulamin, pomimo że nigdy nie było sytuacji w jakiej złamałem regulamin, przez to że zdarzyło mi się że kupujący otworzył dyskusję, co okazało się że kupujący jest oszustem, to od razu dostałem blokadę, pomimo że sprzedałem nie jedną rzecz, kontakt z allegro to jakaś tragedia, wysyłając im wyjaśnienia, to olewają mnie, tak samo odwołanie wysłałem w sprawie blokady konta, to także olali, jednym słowem, allegro nie działa w trosce o sprzedającego, a jedynie w trosce o kupującego, mogą otwierać dyskusję i ubiegać się o pieniądze od allegro, żeby mieć pieniądze i przedmiot dla siebie, olewa sprzedającego, pomimo kontaktu przez formularz kontaktowy i nie odpisują nawet, jeśli wyśle się wyjaśnienia i odwołanie od blokady konta, przestrzegam sprzedających, żeby uważali co odpisują allegro w sprawie blokady, a tak samo dokumentowali to co wysyłają. Najlepsze jest to że dyskusja została ostatecznie rozwiązana, co allegro samo się kompromituje w takich sprawach. Allegro samo łamie regulamin, a zwala wszystko na sprzedającego.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
No cóż... chyba nikt Ci tutaj nie pomoże, jeśli nie opiszesz dokładnie sprawy. To co piszesz - to jest po prostu "chaos" - nie wiadomo o co chodzi.
Ja miałem kiedyś zablokowane konto - obaliłem wszystkie zarzuty, a było ich kilka, stawianych po obaleniu wcześniejszego. Ostatnim powodem przez nich podanym było "działanie na niekorzyść wizerunku serwisu" - po tym już sobie po prostu odpuściłem i założyłem nowe konto.
Znaczy tu chodzi o dyskusję, która jak się okazało kupujący był oszustem, bo ja jemu wszystko wysłałem, a żądał ode mnie pieniądze, wydałem decyzję reklamacyjną po dwóch godzinach od otwarcia dyskusji, allegro uznało za rozwiązaną dyskusję i nałożyli po tym blokadę konta.
Można wiedzieć jak się tobie udało założyć nowe konto?, bo ja też chyba tak zrobię, ale nie wiem czy mi go nie zablokują. @ELMIXAGD_pl
"allegro nie działa w trosce o sprzedającego, a jedynie w trosce o kupującego"
Jesteś w błędzie, Allegro dba tylko o siebie. Co ich ma reszta interesować?
Racja, liczy się tylko pieniądz
@Client:115757546 Moderacja nie zajmie stanowiska, ale znając to co tu piszą możesz mieć rację, ale może są jeszcze jakieś szczegóły których nie znamy.
Właśnie ja wszystko opisałem, najlepsze jest to że dyskusja została uznana za rozwiązaną, to tym bardziej, nie powinno być blokady konta
Na dodatek pomimo że wszystko zostało rozwiązane, kupujący i tak wysłał wniosek allegro protect, przyznali kupującemu pieniądze, ale nie doliczyli tego do mojego konta.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ czy może ktoś mi tutaj to z moderatorów wyjaśnić, wiem że nie zajmuje się takimi sprawami, ale chcę wiedzieć skąd bierzecie bezpodstawne działania wobec sprzedającego, który tak naprawdę nie powinien mieć zablokowanego konta?
@Client:115757546 bo bronią dobrego imienia allegro, nie wiem co przeskrobałeś
ale przerabialiśmy tu wiele różnych przypadków
Jedno jest oczywiste serwis wymaga od sprzedawców by szybko odpowiadali kupującym ale sam się tych zasad nie trzyma jeżeli chodzi o jego odpowiedzi wobec sprzedawców,
I właśnie ja jako sprzedający, odpowiadałem szybko kupującemu, a i tak nakładają blokadę
Cześć, @Client:115757546. Kwestią blokady konta zajmuje się nasz dział bezpieczeństwa - nie mam możliwości ingerencji w działania tego działu, jak również wpłynięcia na ich decyzje.
Widzę, że założyłeś kilka zgłoszeń mailowych w tej sprawie.
Proszę, abyś nie powielał zgłoszeń w tej samej tematyce - to nie przyspieszy ich rozpatrywania. Oczekuj na odpowiedź w jednym z ticketów.
Tylko że już czekam bardzo długo na odpowiedź i do teraz jej nie mam, czuję się tak jakby mnie olewano z waszej strony, tak się chyba nie powinno traktować klienta. @MiMary
@Client:115757546, widzę, że odpowiedź w zgłoszeniu 44516087 otrzymałeś wczoraj. Pozostałe Twoje zgłoszenia mailowe, dotyczące blokady, zostały rozpoczęte przez Ciebie także wczoraj. Proszę o cierpliwość - na pewno otrzymasz odpowiedź.
Jakoś wątpię, na dodatek sami mi odpowiedzieliście na jedno zgłoszenie, że zostawicie bez odpowiedzi następne, więc do wiarygodności wam daleko, jak po prostu olewacie swoich własnych klientów @MiMary
@Client:115757546, tak, pozostawimy bez odpowiedzi zdublowane wątki - jeśli sprawa dotyczy tego samego, a rozpoczynasz kilka zgłoszeń, to odpowiemy tylko w jednym z nich.
@Client:115757546 "mogą otwierać dyskusję i ubiegać się o pieniądze od allegro, żeby mieć pieniądze i przedmiot dla siebie"
Niech zgadnę nie dopilnowałeś terminów na odrzucenie reklamacji, olałeś odpowiadanie ?
Właśnie że dopilnowałem i po dwóch godzinach odpowiadziałem i wydałem nawet decyzję reklamacyjną i dyskusja została oznaczona jako rozwiązana i po tym własnie dostałem blokadę
Co dokładnie się wydarzyło
co odpisują Tobie na wiadomość o blokadzie ?
jaki podają powód ?