anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący potrzebuje mojego e-maila lub numeru telefonu na Allegro Lokalnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Martuszka89
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg

 Cześć, czy to oszustwo? 

oznacz moderatorów
9 914 ODPOWIEDZI 9 914
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dlaczego uważasz że to oszust? Często klienci proszą o dodatkowe zdjęcia aby dokładnie obejrzeć przedmiot. Zdjęcia można wysłać a niech kupuje i płaci przez allegro a ty wyślesz dopiero jak kasa będzie na twoim koncie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@budma1 dziekuję za Twoje zgłoszenie,. Jest to próba wyłudzenia. Zgłosiłam to konto do działu bezpieczeństwa i podejmiemy odpowiednie kroki.
@deszcz33 konto, z którego otrzymałaś taką wiadomość również zgłosiłam do weryfikacji, sprawdzimy to i dam Ci znać! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@deszcz33 @budma1 oba wskazane przez Was konta zostały zablokowane. Dziękuję za Wasze zgłoszenia! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
budma1
#7 Wielbiciel#

dziękuję 

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Przecież prośba o dodatkowe zdjęcia nie musi być oszustwem. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
deszcz33
#10 Popularyzator#

Ale nie wysyłanych na ten cały Watsapp, skoro konwersacja odbywa się na allegro i POD danĄ ofertą. Można więc dodać zdjęcia u ŹRÓDŁA, a nie chwytać się prawą ręką za lewe ucho.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LEW433 sama prośba o dosłanie dodatkowych zdjęć nie musi być oszustwem, racja. Ale szukanie kontaktu poza Allegro jest już dość podejrzane. Poza tym sprawdziliśmy to konto i tutaj podejrzenia okazały się zasadne, dlaczego nałożyliśmy blokadę. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 ta sprawa została przekazana do działu technicznego, przykro mi, ale nie mam możliwości przyspieszenia rozwiązania. Musze poprosić CIę o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
deszcz33
#10 Popularyzator#

Nie rozumiem Twojej odpowiedzi. Mnie chodzi o to, że prosi o wysyłanie foto na ten Whatsap, przecież mogę dodatkowe zdjęcia podać na allegro w konwersacji.

oznacz moderatorów
aniawolowiec
#7 Wielbiciel#
  • Witam, otrzymałam taką wiadomość w allegro lokalnie, jak sądzę jest to próba wyłudzenia danych do logowania, gdzie można to zgłosić ? 

Screenshot_20211025_173343_pl.allegro.jpg

Screenshot_20211025_173412_com.android.email.jpg

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@aniawolowiec  zgłoś przez ten formularz. Zweryfikują i podejmą odpowiednie czynności.

Możesz też napisać na adres phishing@allegro.pl

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aniawolowiec dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Osoby piszące do Ciebie takie wiadomości możesz też zgłaszać nam, w tym wątku. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
deszcz33
#10 Popularyzator#

Na podany formularz wysłałam: "Witam!) Czy Pan(i) może wysłać więcej zdjęć do mojego whatsappa +48730513019?,

Client:103191534 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
cukrass
#7 Wielbiciel#

karatina_25

 

Sprzedawaj bezpiecznie!

Zachowaj czujność, gdy kupujący:

  • proponuje kontakt bezpośrednio na skrzynkę e-mail
  • proponuje wyższą cenę i płatność poza Allegro
  • prosi o wysyłkę do innego kraju
  • pisze łamaną polszczyzną lub w obcym języku
Dowiedz się więcej
Dobry wieczór. Otrzymuję tę wiadomość, gdy składam zamówienie. Czy możecie mi pomóc?
dzisiaj, 20:39
cukrass_0-1635190161272.jpeg

 

 

 

INFORMUJEMY, ŻE ZAMÓWIENIE MA BYĆ ZAAKCEPTOWANE W CIĄGU 3 GODZIN PO OTRZYMANIU MAILA Z INFORMACJĄ

KUPUJĄCY DOKONAŁ ZAPŁATY ( SPRAWDŹ NIŻEJ).

 

 

WARTOŚĆ TOWARU

 

 

WARTOŚĆ UBEZPIECZENIA

 

 

KOSZTY PRZESYŁKI

NA CZYM POLEGA WERYFIKACJA? - MUSISZ POTWIERDZIĆ SWOJĄ TOŻSAMOŚĆ W PROCESIE WERYFIKACJI POPRZEZ RACHUNEK OSOBISTY BANKU, Z USŁUG KTÓREGO KORZYSTASZ - TO JEDNORAZOWA WERYFIKACJA, PO KTÓREJ BĘDZIESZ WPISANY DO OFICJALNEJ LISTY OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z USŁUG PORTALU

 

PO ZAAKCEPTOWANIU ZAMÓWIENIA ŻEBY ODEBRAĆ WPŁATE OD ALLEGRO GROUP NALEŻY POSTĘPOWAĆ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ

 

1.KLIKNĄĆ "ZAAKCEPTOWAĆ ZAMÓWIENIE"

 

2.ZNALEŹĆ I KLIKNĄĆ W PRZYCISK "ODBIERZ ŚRÓDKI"

 

3.WYBRAĆ SWÓJ BANK

 

4.ZWERYFIKOWAĆ SIĘ ZA POMOCĄ KONTA BANKOWEGO

 

ŻEBY ZAAKCEPTOWAĆ ZAMÓWIENIE pościel niemowlęca - zestaw czterech sztuk PROSIMY KLIKNĄĆ PONIŻEJ

 

 

 

 

 Bezpieczeństwo płatności zapewnia technologia 3-D Secure, Verified by Visa i MasterCard SecureCode. Dane podane przy weryfikacji obsługuje protokoł HTTPS, ten protokół jest bezpieczny i chronie dane użytkownika, to znaczy że nikt nigdy nie dostanie tych danych.  Coroczne potwierdzenie przez firmę standardu PCI DSS Level 1 (najwyższy poziom).

 

 

 
 
 
 
 
Dziękuję, wszystko się udało i zamówienie jest złożone
dzisiaj, 20:53
cukrass_10-1635190321859.jpeg

 

oznacz moderatorów
AdamSmak
#11 Animator#

Oszust, złodziej i naciągacz!

Nic nie podawaj, bowiem podeśle podrobioną pod allegro stronę aby wyłudzić dane karty płatniczej.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@cukrass dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
krzywy757
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-26-14-19-14-498_pl.allegro.sale.jpg

 Zgodnie z sugestiami, wstawiam screen

oznacz moderatorów
piona13
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-26-14-39-34-307_pl.allegro.jpg

 

Kolejny oszust. proszę blokować.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krzywy757 @piona13 bardzo dziękuję za Wasze zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów