Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dzięki
@poziomka_e Nie podawaj maila, nic nie klikaj, niczego nie potwierdzaj, bo stracisz pieniądze. To próba oszustwa.
Dzięki za przestrogę!
@poziomka_e dziękuję za Twoje zgłoszenie! Kupujący nie potrzebuje Twojego e-maila by sfinalizować transakcję na Allegro Lokalnie. Zablokowaliśmy już to konto.
kalinka9913 kolejny użytkownik do zablokowania przez moderatorów, wiadomość od niej poniżej To samo co wczoraj.
@Sandro1975rn dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowalismy to konto.
kolejne konto do zablokowania.
Kalinka9913
Również dostałem taką wiadomość.
Kolejne konto do zablokowania
Otrzymałem maila od kupującego zawierający link do fałszywej strony:
@viagrom to jak zgłaszasz to usuwaj aktywne linki bo narażasz tym innych użytkowników 😞
Racja. Proszę o usunięcie mojego posta, ja nie mogę chyba.
Usuńcie: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@viagrom Dzięki, to konto jest już u nas zablokowane.
U mnie też podobna próba wyłudzenia. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@partner-luban, @matias1507, @photo10, @DaVarri te konta są już zablokowane. 🙂
Dostałam 2 wiadomości od klienta. Piszą bym podała swój email bo nie mogą zdealizowac zamówienia. Można sprawdzić te osoby?
Client:103848212
Zakrzewska1985
W nic nie klikaj niczego nie podawaj bo stracisz pieniądze,oszuści tylko na to czekają wysyłają nam linki żeby w nie kliknąć, proszą o dane jeśli w coś klikniesz jak podasz dane to wyczyszczą ci konto bankowe.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ wy będzie wiedzili co zrobić z tym kontem ,pewnie codziennie blokujcie sporo kont oszustów żebyśmy użytkownicy allegro mogli robić bezpieczne zakupy w serwisie.
o ile nie musisz w nic klikać i jeśli ty sprzedajesz to może chcą się ugadać na sprzedaż poza allegro, zapytać czy masz sklep, itp kiedyś adresy email były widoczne dla kupujących. Jeśli kupujesz to może być podobnie, albo masz jakiś błąd w swoim emailu i system odrzuca jego wiadomości, ale ja wtedy zazwyczaj dzwonię do klienta, no chyba że błąd jest w numerze tel , to nagminne ostatnio. Przesyłki wracają bo ktoś podał zły numer.