anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący potrzebuje mojego e-maila lub numeru telefonu na Allegro Lokalnie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Martuszka89
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg

 Cześć, czy to oszustwo? 

oznacz moderatorów
9 914 ODPOWIEDZI 9 914
poziomka_e
#1 Nowicjusz#

Dzięki

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@poziomka_e Nie podawaj maila, nic nie klikaj, niczego nie potwierdzaj, bo stracisz pieniądze. To próba oszustwa. 

oznacz moderatorów
poziomka_e
#1 Nowicjusz#

Dzięki za przestrogę!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@poziomka_e dziękuję za Twoje zgłoszenie! Kupujący nie potrzebuje Twojego e-maila by sfinalizować transakcję na Allegro Lokalnie. Zablokowaliśmy już to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Sandro1975rn
#7 Wielbiciel#

Sandro1975rn_0-1641131470712.png

kalinka9913 kolejny użytkownik do zablokowania przez moderatorów, wiadomość od niej poniżej To samo co wczoraj.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sandro1975rn dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowalismy to konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
partner-luban
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20220102_175417.jpg

 kolejne konto do zablokowania.

oznacz moderatorów
partner-luban
#7 Wielbiciel#

Kalinka9913

oznacz moderatorów
matias1507
#7 Wielbiciel#

Również dostałem taką wiadomość. 

Client:103935084

Screenshot_2022-01-03-00-04-02-108_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów
photo10
#1 Nowicjusz#

Kolejne konto do zablokowania

photo10_0-1641166807422.png

 

oznacz moderatorów
viagrom
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem maila od kupującego zawierający link do fałszywej strony:

Client:104967657

Transakcja została pomyślnie zakończona
Numer zamówienia: #452423
Data płatności: 09/04/2022
Aby otrzymać środki:
  • Wybierz „przyjęcie płatności” w wiadomości e-mail
  • Przejrzyj informacje na stornie i wybierz „przejdź dalej”
  • Wyszukaj swój bank na liście
  • Poproś o akceptację transakcji w banku
przyjecie płatności 
Jeśli przycisk nie działa, można skopiować link:
[edycja]
Technologia 3-D Secure, Verified by Visa i MasterCard Securecode zapewnia bezpieczną płatność
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@viagrom to jak zgłaszasz to usuwaj aktywne linki bo narażasz tym innych użytkowników 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
viagrom
#7 Wielbiciel#

Racja. Proszę o usunięcie mojego posta, ja nie mogę chyba.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@viagrom Dzięki, to konto jest już u nas zablokowane. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
DaVarri
#7 Wielbiciel#

U mnie też podobna próba wyłudzenia. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

scamik.png

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@partner-luban@matias1507@photo10@DaVarri te konta są już zablokowane. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
monic_2009
#7 Wielbiciel#

Dostałam 2 wiadomości od klienta. Piszą bym podała swój email bo nie mogą zdealizowac zamówienia. Można sprawdzić te osoby?

Client:103848212

Zakrzewska1985

oznacz moderatorów
Agent555
#19 Nestor#

W nic nie klikaj niczego nie podawaj bo stracisz pieniądze,oszuści tylko na to czekają wysyłają nam linki żeby w nie kliknąć, proszą o dane jeśli w coś klikniesz jak podasz dane to wyczyszczą ci konto bankowe.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  wy będzie wiedzili co zrobić z tym kontem ,pewnie codziennie blokujcie sporo kont oszustów żebyśmy użytkownicy allegro mogli robić bezpieczne zakupy w serwisie.

oznacz moderatorów
orbitkownia_pl
#11 Animator#

o ile nie musisz w nic klikać i jeśli ty sprzedajesz to może chcą się ugadać na sprzedaż poza allegro, zapytać czy masz sklep, itp kiedyś adresy email były widoczne dla kupujących. Jeśli kupujesz to może być podobnie, albo masz jakiś błąd w swoim emailu i system odrzuca jego wiadomości, ale ja wtedy zazwyczaj dzwonię do klienta, no chyba że błąd jest w numerze tel , to nagminne ostatnio. Przesyłki wracają bo ktoś podał zły numer.

oznacz moderatorów