Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Czy mogę liczyć na usunięcie oferty w licytacji od tego "oszusta-licytującego"?
@_PC-MAX_ W sytuacji gdy kupujący nie opłaci zamówienia w przeciągu 5 dni oferta wznowi się automatycznie.
Ten sam oszust, tylko z innego konta
Przecież i tak nie zapłaci, a ja za promowanie już jestem w plecy xD. Wychodzi, że nawet nie warto się z nimi bawić i ich zgłaszać, bo same koszta z tego wychodzą.
@barteksilakowski Cześć! Przywróciłam Twoje zakupy 🙂
U mnie to samo
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
U mnie po wrzuceniu nowych przedmiotów w ciągu dziesięciu minut trzy próby wyłudzenia z trzech różnych kont użytkowników:
Barbaraurba
CorkLane
Client:104041334
To jakaś plaga 😞
@dhu_zireael Dziękuję za zgłoszenie. Konta zostały zabezpieczone i zablokowane
104041379 rowniez proba wyludzenia maila
@Client:36355253 Dzięki! Konto zostanie zablokowane
U mnie ta sama sytuacja. Oczywiście nic nie wysłałam, ale również proszę o zablokowanie konta tej osoby
I u mnie dziś podobna sytuacja.
Ledwo przedmiot wystawiłem i bardzo szybko "kupujący" się znalazł, choć zaskoczyła mnie prośba o adres e-mail, podałem w odpowiedzi z ciekawości.
Efekty na screenach, jak widać "kupujący" niezdecydowany, czy jest NIM czy NIĄ 😄
Zgłosiłem przez formularz i tyle.
@Client:92714365 @daimler12 @slames @GosiaZ47 Dziękuję za zgłoszenia. Zablokowaliśmy te konta.
U mnie podobna sytuacja. Prosiłbym o zablokowanie tego użytkownika.
Dzień dobry dostałem wiadomość od klienta jak na screenie rozumiem że nie ma konieczności dokonfigurowania konta?
@Siledzik Nie, nie ma takiej konieczności. Zablokowaliśmy konto tego klienta.