Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Tu podać Login oszusta i moderacja zablokuje, od m-cy to trwa i nie mogą nic z tym zrobić, ale ostrzegają.
loginy podałem w pierwszym wpisie - czy dowiem się od obsługi Allegro że ci użytkownicy zostali zablokowani ??
Powinni to tu napisać, zawsze tak robią.
@PawelSat Bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie, to konto jest już zablokowane w naszym systemie.
Witam, jakaś osoba chce kupić moją rzecz i napisała mi zebym podał mój adres e-mail, ponieważ potrzebuje go do dostawy, więc mu podałem i wysłał mi z jakiegoś maila potwierdzenie, wydaje mi się, że to jest scam. Wszystko widoczne na screenach. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Oczywiście że próba oszustwa.
Zdecydowanie to próba wyłudzenia ,nie wchodź w takie podsyłane linki bo możesz wiele stracić.
@AdamPieczyk Jest to próba wyłudzenia. Nie klikaj proszę w żadne linki, które otrzymasz w wiadomościach mejlowych. Jeśli ktoś dokona zakupu, to status płatności sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących.
Zgłoszone przez Ciebie konto zostało już zablokowane
Dzień dobry, u mnie coś takiego
@Client:67930372 Dzięki za zrzut ekranu, konto zostało zablokowane
Dostałem taką wiadomość, zakładam że to scam ale wolę potwierdzić bo ktoś nawet ładnie spreparował stronę allegro i wysłał screen.
@jeszpuku Dzięki! Konto zostało zablokowane. Nie podawaj proszę żadnych danych, jest to próba wyłudzenia.
Dzień dobry. Ja również dziś dostałam maila, który mnie zaniepokoił. Klient numer 104076724
poprosił o mail a potem dostałam od innego klienta 104079891 poniższą wiadomość i maila w którym chciał żebym się zweryfikowała. Nie zrobiłam tego, maila usunęłam ale wysyłam Wam informację, żebyście mogli zablokować konta
@minimallne Cześć. Dziękuję za zgłoszenie - zablokujemy to konto
"Witam, czy Twoje ogłoszenie jest aktualne? Chciałbym kupić go z dostawą inpost, ale muszę mieć twój e-mail, aby dokonać dostawy. Proszę mi go dać, dzięki:)"
Proszę o zablokowanie klienta.
@chine-trad Cześć. Kiedy otrzymałeś taką wiadomość? Zablokujemy to konto.
14 stycznia
@polyp Bardzo dziękuję za zgłoszenie - oba konta zostały już zablokowane 🙂
Dzięki 🙂