Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
tez się dałem nabrać 😞
prosze o zablokowanie łobuza
umyslnie napisał e-mail z błędem pewnie żeby automat nie wykrył
@Blaysed dziękuję za Twoje zgłoszenie! Łobuz zablokowany. Jeśli podałeś mu adres e-mail to bardzo proszę uważaj na wiadomości jakie otrzymasz na e-mail, unikaj klikania w linki otrzymane w wiadomościach.
Dziękuję!
tak, dostałem mejla udającego Allegro żebym potwierdził transakcje i zalogował się na mój bank
oczywiscie nie zrobiłem tego
Drugi dzień z rzędu podobna wiadomość.
@pesto319 dziekuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
i to już trzeci raz w ciągu 2dni
@Client:41222541 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy podane konto.
Proszę o zablokowanie tego użytkownika
@Zanlik Jest już zablokowany. Dziękuję za zgłoszenie.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ u mnie przed chwilą ta sama sytuacja
od Client:104163315
@MrsBean_ Dziękujemy. Zablokowaliśmy to konto.
I co wam da blokowanie kont, jak zakładają zarzz nowe? System potrzebuje zmian, aby nie dochodziło do sytuacji.
Ostrzegam wszystkich przed mailami w j. angielskim z prośbą o sfinalizowanie transakcjii poza Allegro Lokalnym i z prośbą o o kontakt na "tego kogoś" adres mailowy zazwyczaj klasyczny na gmailu .
Wyłapałam kolejnych naciagaczy na moim koncie ,którzy napisali do mnie jakiś czas temu z zamiarem zakupu kurtki oraz lampy wg powyższej taktyki . Regułą takiego oszusta jest wybieranie markowych i droższych towarów. Dlatego musicie być czujni. Najlepiej wogóle nie reagujcie i broń boże nie klikajcie w żadne linki !!!!
Oto nick tego oszusta anglojęzycznego :
@senamon9 dziękuję za Twoje zgłoszenia! Zablokowaliśmy wskazane konta.
@Trinity-rp, te konta są już zablokowane. 🙂
Witam dziś też chciano mnie oszukać ,chyba zaćmienia dostałam że podałam e-mail,mam nadzieję że nie uda im się zablokowałam konto....
Samo podanie maila nie spowoduje tego że zostaniesz oszukany, dopiero jakbyś otworzył maila zwrotnego i podał np: dane karty.
@ekk4 Dziękuję za zgłoszenie. Konto zostało zablokowane. Nie martw się tym, że podałaś mejla. Najważniejsze jest teraz to, żebyś nie klikała w żadne linki, które wzbudzą Twoje podejrzenia.
Status płatności sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących, zatem nie klikaj w żadne odbiory środków i nie loguj się do swojego banku z nieznanych źródeł.
Dla bezpieczeństwa możesz włączyć logowanie dwustopniowe na Allegro i swojej skrzynce mejlowej: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/logowanie-i-haslo/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczeg...