Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
wopi1950 - to oszust kupujący nie potrzebuje twojego adresu e-mail żeby kupić od ciebie produkt, teraz jak przyszło potwierdzenie o płatności to już w żaden link nie klikaj bo możesz stracić pieniądze.
@wopi1950 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Kupujący nie potrzebuje Twojego e-maila, aby sfinalizować płatność na Allegro Lokalnie. Czy możesz podać login osoby, która wysłała do Ciebie taką wiadomość?
Zgłaszam kolejne dwie próby wyłudzenia adresów email z kont:
Client:104423603 oraz JaaJana892
Zwykle atakujący wysyła ten sam zrzut ekranu "Potwierdzenie wykonania bezpiecznej transakcji", dlaczego allegrolokalnie nie posiada mechanizmów które wykrywają tego typu nadużycia automatycznie - najwyraźniej boty lub osoby wysyłają te same obrazki lub te same albo bardzo podobne pytania o adres email. Dodatkowo nie ma żadnego buttonu do zgłoszenia nadużycia aby ułatwić proces zgłoszenia, nie każdemu się chce wejść na to forum i zgłosić kolejne zgłoszenie a ostatnio jest tego plaga niestety.
Witam na allegro lokalne dostałam 2 wiadomości z o podanie e-meil czy to może być oszustwo ?
Tak.
dziękuje już 2 takie wiadomości otrzymałam
@llorin Czy możesz podać mi loginy tych kont?
Witam tak
@llorin Bardzo dziękuję za zgłoszenie i czujność. Już działamy w sprawie tych kont.
dostałam taką wiadomość
Witam, obecnie dokonuję zakupu Państwa produktu, potrzebuję podać ostatni punkt Państwa Poczta eIektronlczna, proszę o przesłanie go tutaj, dokończę zakup. Z poważaniem Monika.
a 2 wiadomość to
Napisz na ten czat swój e-mai|, dziękuję 🙂
Na razie próba oszustwa ale dobrze że nie jesteś w gorącej wodzie kąpana i nie dałaś się skołować.
Kiedyś już miałam nauczkę, więc teraz jestem ostrożna, zanim coś zrobię dziękuję i pozdrawiam, a jeszcze, czy to można gdzieś zgłosić.
Kiedyś już miałam nauczkę, więc teraz jestem ostrożna, zanim coś zrobię dziękuję i pozdrawiam, a jeszcze, czy to można gdzieś zgłosić.
Login tego klienta:Client:10446388
@wopi1950 Ta sytuacja dotyczyła innego konta Kupującego, ale już zajęliśmy się tą sprawą i konto jest zawieszone.
a czy potrzebuje nr telefonu aby zakończyć transakcję bo właśnie taką wiadomość otrzymałem, po zakończeniu sprzedaży ?
@Client:100919809 Nie, to próba wyłudzenia Twoich danych, dlatego nie podawaj Kupującemu żadnych informacji i podaj mi proszę jego login. Sprawdzimy to konto.
Kurczę już podałem nr telefonu