Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Client:53101507 Cześć. Zgodnie z tą informacją:
Dla bezpieczeństwa nie podawaj nigdy swojego adresu mejlowego ani numeru telefonu. Jest to próba wyłudzenia. Konto zostało zablokowane. Dzięki za zgłoszenie!
Oto następna lista oszustów
@zbynio21 Dziękuję bardzo za zgłoszenie i zrzuty ekranu! Wszystkie konta zostały zablokowane
@martaama6 Dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie.
W tym samym czasie dostałem dziś dwie wiadomości na dwóch różnych ofertach od użytkownika Dobro1421- schemat działania ten sam, prosi o podanie emaila.
Dziękuję za blokowanie oszustów 🙂
@mrmati20 Dziękuję za zgłoszenie i zrzuty ekranu! Konto jest już zablokowane
Witam kupujacy WalczakPawel6 prosi o podanie adresu pdsesylam scren .Dla mnie to jest jakiś oszust .Nigdy sprzedający nie podawl adresu kupującemu seby mógł kupić dany przedmiot .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mateuszf92 Dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie.
U mnie to samo
@piotrekpilat Dzięki! Konto zostało zablokowane
U mnie podobnie: Client:103947873 dzisiaj, 21:32 wysłał wiadomość z adresu "allegro@item-pay.com"
@Poisson_Girl Nie klikaj proszę w żadne linki, które dostałaś na mejla. Zachęcam Cię do włączenia na swoim koncie Allegro logowania dwustopniowego: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/logowanie-i-haslo/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczeg...
Dziękuję Ci za zgłoszenie, zablokujemy to konto
@sulka Dziękuję! Konto zostało zablokowane
@ikalbarczyk Cześć. Dziękuję za zgłoszenie! Jest to próba wyłudzenia - zablokujemy to konto.
Witam. Otrzymałam prośbę przy zakupie o mój mail, celem dokonania zakupu. Dwie wiadomości z różnych kont
Czy jest taki wymóg? Pozdrawiam