Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@Basienka25, to również. 🙂
Mam podobnie: użytkownik Agata0820 prosi o maila celem finalizacji transakcji.
Hej
Mam podobnie
Tylko z dzisiaj kilka takich wiadomości
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Id użytkowników
@Client:48116484, wszystkie te konta są już zablokowane lub zabezpieczone po włamaniu.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Klient :
JESTEM SPRZEDAWCĄ NA ALLEGRO LOKALNIE
OSOBA O DANYM IDENTYTYFIKATORZE PRUBUJE WYŁUDZIĆ ODE MNIE ADRES EMAIL ,CHOĆ NIE JE
@Client:60956207, zablokowaliśmy to konto, dzięki za sygnał. 🙂
@mateuszf92, dzięki za Twoją czujność i zgłoszenie konta - widzę, że ktoś się na nie włamał. Zabezpieczyliśmy je. 🙂
@mateuszf92 przeglądarka forum działa... wyszukaj
Juz trzech sprzedawców prosi mnie o e-mail, dałam jednemu adres z racji tego, że jestem laikiem, pierwszy raz coś wystawiłam, myślałam, że to część procedury ale jak 3 albo 4 razy od różnych osób dostałam taka prośbę to mnie to zdziwiło.
To są próby wyłudzenia twoich danych aby dostać się do twojego konta ,nie wchodź w żadne linki jakie ci będą podsyłać bo możesz wiele stracić.Podanie samego adresu to jeszcze nie problem ,jednak unikaj takich kontaktów.
Te numery prosiły mnie o adres:
105107982
105107932
105110595
105110839
105101461
105105873
Ktoś tu wałki kręci ,przyblokujcie @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Julita8115 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy wskazane konta.
Często się to zdarza? W ciągu dnia dużo mam takich wiadomości z prośbą o e-mail, np.:
105113122
105112670
105112733
@Julita8115 dziękuję za Twoje zgłoszenie. Zablokowaliśmy wskazane konta. Niestety tak, takie wiadomości są do nas zgłaszane dość często. Zespół, który zajmuje się Allegro Lokalnie pracuje nad wprowadzeniem zabezpieczenia, które je skutecznie wyeliminuje.