Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dzisiaj otrzymałem dwie próby wymuszenia od:
client 103496291
U mnie dzisiaj to samo
@33421 Dziękuję za zgłoszenie. To konto jest już zablokowane.
też mam prośbę o e-mail:
@dokdki Dzięki za zgłoszenie! Konto jest już zablokowane
@bajtek205 Dziękuję, działamy w tej sprawie.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zrobicie coś z tym? Gdzie wasze zabezpieczenia po IP, czy sprzęcie?
To 3 wiadomość w ciągu 2 dni.
Delikwent poniżej:
@HUS_media Dzięki za zgłoszenie. Zweryfikujemy to konto i zablokujemy.
kolejny
@systemerror @mari01986 Dziękuję Wam, działamy już w tej kwestii.
@lucy2732 Niczego nie potwierdzaj, w nic nie klikaj, bo stracisz pieniądze. To próba oszustwa. Kupujący może dokonać zakupu bez żadnych potwierdzeń.
Zignorowałam wiadomości, które dostałam o sprzedaży na email.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam dwa dni temu napisał do mnie nie jaki James Kuda z e-mail gmail.com chciał nabyć telefon który sprzedaje , podałem mu nr konta i moje dane oprócz danych z dowodu. Dziś otrzymałem na e-mail informacje o transakcji banku RBC Royal Bank. Skapnalem się że to jest oszustwo gdyż rzeczy na e-mailu banku zostały zrobione ręcznie wklejane , ja dużo o tym czytałem to nazywa się Nigeryjskie Oszustwo . Gość jest nachalny pisze mimo wykrycia oszustwa . Proszę o zablokowanie tego profilu
Dziekuje serdecznie . Pozdrawiam
@Diego191 Bardzo dziękuję Ci za czujność i zgłoszenie. To konto jest już zablokowane w naszym systemie.
@lucy2732 Bardzo dziękuję, już działamy w tej kwestii.
Dzień dobry
Dziś dostałam kolejnego e-maila od client:103596036
"Twój przedmiot nadal jest na sprzedaż? pawelrytelewski1986@gmail.com na prywatną rozmowę."
To już chyba trzeci raz 😞
@Basterla dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry
Taką wiadomość dostałam:
Twój przedmiot jest nadal dostępny skontaktuj się ze mną pocztą ( dodsonrene21@gmail.com )
Kolejne naciągactwo.