Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Wiadomość z dzisiaj…
Również otrzymałam wiadomość o wysłanie wiadomości e-mail
@bet_i, dzięki za zgłoszenie. Zablokowaliśmy to konto.
Hej Właśnie Do mnie Napisali z próbą oszustwa
nick : 77akdil
@Rafings dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowalismy to konto.
U mnie to samo
to samo dziś...
i jeszcze jeden...
dawids1920 z tego konta dostałem taką wiadomość:
"Witam , jestem zainteresowany kupnem , ale mam mały problem , strona chce abym "Wpisał @ adres sprzedającego" którego nie znam , a Pan nie umieścił go w ogłoszeniu , więc proszę o niego , bo kontaktowałem się z pomocnikiem , i poinformowano mnie , że na ten adres zostanie wysłany list w celu otrzymania zapłaty i potwierdzenia sprzedaży , serdecznie pozdrawiam"
Po podaniu adresu dostałem maila z adresu:
Allegro <xilOLeSOSuG@zohomail.in>
Mail z logiem allegro i linkiem do zalogowania do wybranego banku.
Użytkownik klima215 napisał tak:
Witam. Proszę o przesłanie linku do ogłoszenia na mój adres e-mail. Nie mogę znaleźć Pani/Pana ogłoszenia w telefonie mojej żony. michalliebner01@gmail.com
Dziękuję i pozdrawiam.
Emil
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ HermanPC kolejna próba wyłudzenia maila
@fufii Zweryfikujemy sytuację na koncie i podejmiemy działania, dzięki za zgłoszenie 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ I kolejny klient
Kolejny oszust.
@folium1 Dziękuję za zgłoszenie, konto zostanie zablokowane
U mnie ta sama sytuacja.
@mrozikosiny Dziękuję bardzo za zgłoszenie - konto zostało zabezpieczone
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
teraz otrzymałem od takiej osoby
Trafiłem tu i myślę, że chodzi o wyłudzenie danych..
Witam , strona informuje mnie " Wpisz @ adres sprzedawcy" kontaktowałem się z asystentem i zostałem poinformowany że bez niego nie będę mógł zapłacić gdyż jest on wymagany do otrzymania środków i potwierdzenia sprzedaży przez sprzedawcę , jednak nie umieścił go Pan w ofercie więc proszę o jego przesłanie abym mógł dokończyć zakup i zapłacić korzystając z opcji "kup teraz" Serdeczne pozdrawiam
@michalghost Dziękuję, to konto jest już zablokowane w naszym systemie.
Właśnie dostałam wiadomość od Kajtek