Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Mam problem, jestem początkowym sprzedawcą, używałem **piiip**x, sprzedaje 3 oferty, i jakiś client mówił że potrzebuję mój email by mógł zapłacić, zacytuję "Dzień dobry. Próbowałam już kupić ten produkt, ale proszą mnie o email sprzedawcy. Prosze podać email, a kupię od razu", Dziękuję. Czy otrzymaliście już potwierdzenie mojego zamówienia? Sprawdź swoj email, może trafiła do spamu" widział ten link w skrzynce emaila mojej ale nic tam nie kliknąłem nie wiem czy to jest oszustwo.
Jak ja kupowałem coś z allegro to ja nie pamiętam bym musiał pytać się sprzedawcy o jego email by kupić.
Mogę jego nazwę czy coś tam. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Prucer To nie jest "możliwa próba oszustwa", to jest oczywista próba oszustwa.
@Prucer Cześć. Dobrze, że zachowałeś czujność. Jest to próba wyłudzenia danych. Prześlij mi proszę login konta, z którego wysłano do Ciebie prośbę o podanie adresu mejlowego.
@Prucer Bardzo dziękuję, konto zostało już zablokowane. Wiadomość mejlową prześlij nam proszę na phishing@allegro.pl (za pomocą opcji "przekaż dalej").
Wysłałem już, dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Mogę podać ten link co wysłał mi i jego email co się podszywał pod allegro
Mogę pokazać też zdjęcie z wiadomości i emaila co mi wysłał.
Zgadza się, tradycyjny model oszustwa, napisz na chacie do pomocy to zablokują delikwenta 🙂
Albo użyj tego linka: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=25977234-0c4d-4e66-9f9c-e1f636189470
Klient 56777467 prosi o podanie mojego maila. Czy to oszustwo? Klient 52241348 rownież prosi o maila
Jak ktoś się pyta o email to się podaje zmyślony email 😀
@iwa_d79 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy te konta.
Dzień dobry,
niecałą godzinę temu wystawiłem przedmiot na sprzedaż. Dostałem wiadomość od kupującego:
"Dzień dobry. Podczas składania zamówienia jestem proszony o podanie num tel sprzedającego. Prosze o podanie go tutaj"
wydało mi się to podejrzane.
Kupujący:
@_VenoMek dobrze, że zachowałeś ostrożność. Dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Uważaj bo stracisz kasę, niczego nie podawaj. Podanie mila niczym nie grozi ale już klikanie w link zwrotny !!
@kropka175 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto. Kupujący nie potrzebuje Twojego e-maila aby dokonać zakupu.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam,
u mnie podobna sytuacja. Osoba podająca się za Dawida Kassnera (Client:109252137)
zakupiła komputer z odbiorem osobistym. Brak kontaktu z kupującym. Dzwoniąc pod podany numer telefonu usłyszałem: „wybrany numer nie istnieje”. Nie chcę płacić prawie 100 zł prowizji od transakcji, do której w rzeczywistości nie doszło. Proszę o pomoc.